رسیدگی فوق العاده به پرونده دختر مشهدی

تاکنون دادسرا به صورت ویژه اقدامات مربوط به پزشکی قانونی و دیگر اقدامات قضایی را انجام داده و به احتمال فراوان تا پایان هفته تحقیقات در دادسرا تکمیل و کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

کد خبر : ۵۴۳۳۴
بازدید : ۱۳۰۷
کیفرخواست متهم پرونده شکنجه و قتل «ندا»، دختر ۷ ساله مشهدی تا پایان هفته صادر می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: تاکنون دادسرا به صورت ویژه اقدامات مربوط به پزشکی قانونی و دیگر اقدامات قضایی را انجام داده و به احتمال فراوان تا پایان هفته تحقیقات در دادسرا تکمیل و کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.
عصر هفتم فروردین دختر ۷ ساله افغان در حالی که برای خرید نان از خانه پدری‌اش در شهرک رجایی مشهد خارج شده بود، از سوی میوه فروش محلی ربوده شد و پس از آزار و شکنجه وحشیانه به قتل رسید. قاتل جسد این کودک خردسال را داخل گونی گذاشته و دریکی از خرابه‌ها رها کرده بود.
با گزارش ناپدید شدن دخترک توسط خانواده‌اش تحقیقات با دستور بازپرس ویژه قتل آغاز و جسد ساعاتی بعد پیدا شد. با ادامه بررسی‌ها قاتل نیز ۴۸ ساعت بعد شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از اعتراف به جنایتش در توهم مواد، صحنه قتل را نیز بازسازی کرد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید