بهداد سلیمی: در شوک هستم

قهرمانی وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: از آسیب دیدگی‌ام در شوک هستم زیرا بسیار آماده بودم و امیدوارم سایر ملی‌پوشان سالم به مسابقات جهانی برسند.

کد خبر : ۵۴۶۲
بازدید : ۱۸۰۸
قهرمانی وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: از آسیب دیدگی‌ام در شوک هستم زیرا بسیار آماده بودم و امیدوارم سایر ملی‌پوشان سالم به مسابقات جهانی برسند.

بهداد سلیمی در گفت‌و گو با ایسنا در مورد آسیب دیدگی زانوی خود و از دست رفتن مسابقات جهانی اظهار کرد: زمانی که وزنه 262 کیلویی را بلند کردم حرکت قیچی را انجام دادم اما زمانی که می‌خواستم پایم را فیکس کنم زانویم چرخید. 100 در صد مسابقات جهانی را از دست دادم و امروز (سه‌شنبه) پیش پزشک می‌روم تا مشخص شود که آسیب‌دیدگی‌ام چقدر حاد است.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا فشار تمرینات سبب آسیب‌دیدگی او شد، گفت: من از این نظر بسیار آماده بودم و باید وزنه‌هایی را می‌زدم که در مسابقات جهانی نیز راحت به آنها می‌رسیدم. مصدومیت من کاملا اتفاقی بود و به هر حال آسیب‌دیدگی جزئی از ورزش است و نمی‌توان کاری انجام داد. من خیلی آماده بودم اما همیشه آسیب دیدگی اتفاق می‌افتد و این شتری است که در خانه هر ورزشکاری می‌خوابد!

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه از قبل زانوی او مصدوم بوده است، تصریح کرد: من از ناحیه همسترینگ پای راست آسیب دیدگی داشتم و کمرم نیز آسیب دیده بود اما زانویم به هیچ عنوان من را اذیت نکرده بود و مصدومیتی نداشتم. مصدومیتم اتفاقی بود اما به هر حال بسیار سخت است زیرا اگر رباط پایم پاره شده باشد و 5 ماه تا آغاز مسابقات جهانی این اتفاق می‌افتاد به المپیک می‌رسیدم اما اکنون حضور در المپیک نیز سخت شده است.

قهرمانی وزنه‌برداری جهان و المپیک با اشاره به شرایط تیم ملی برای مسابقات جهانی، اظهار کرد: متاسفانه شرایط تیم نیز در جهانی سخت شد و حالا نمی‌دانم از شانس بد من است یا حسین توکلی. امیدوارم که سایر ملی پوشان به مسابقات جهانی برسند. در تمرین روز گذشته تمام ملی پوشان شوکه شدند و امیدوارم این آخرین اتفاقی باشد که برای تیم می‌افتد.

سلیمی افزود: خود من نیز هنوز در شوک هستم زیرا زمانی که در اوج آمادگی قرار دارم این اتفاق افتاد. حالا اگر در اوایل تمرینات بود بدن مستعد آسیب دیدگی است. ان شاءالله که درست شود و من هم به هر چه که خدا بخواهد راضی هستم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید