اینسپایر کانسپت، یک شاسی‌بلند خیال‌انگیز برقی

اینسپایر کانسپت، یک شاسی‌بلند خیال‌انگیز برقی

بیوک برای فضای داخلی اینسپایر هم با راهبردی منسجم پیش رفته و با استفاده از زبان طراحی خط افق فراگیر (surround skyline) سعی کرده بهترین سطح ممکن از ارتباط سیستم هوشمند راننده با خودرو را در کابین فراهم کند. جالب است که کل شیشه جلو تبدیل به سیستم هدآپ دیسپلی شده تا کامپیوتر هوشمند مرکزی اطلاعات دقیق جاده و خودرو را به راننده منتقل کند.

کد خبر : ۵۴۷۹۶
بازدید : ۱۹۶۰

اینسپایر کانسپت، یک شاسی‌بلند خیال‌انگیز برقی

فرادید | بیوک در حال بازگشت به روزهای طلایی خود است و این را می‌توان از از خودروی مفهومی تازه شرکت دید که با نام اینسپایر علاوه بر طراحی جذاب و خیال انگیز بدنه، به موتور الکتریکی مجهز است. این خودرو که طبق ادعای مدیران بیوک با هر بار شارژ کامل بیش از 370 مایل یا 596 کیلومتر برد دارد قرار است به زودی در نمابشگاه خودرو پکن در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

اینسپایر کانسپت، یک شاسی‌بلند خیال‌انگیز برقی

به گزارش فرادید ، موتور الکتریکی این خودروی آمریکایی توان تولید بیش از 550 اسب بخار قدرت را دارد که این نیرو راننده را قادر می‌سازد تا در کمتر از4ثانیه خودرو را به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند. بیوک اعلام کرده موتورهای قوی‌تر با دامنه حرکتی بیشتر را هم در دست تهیه دارد تا اینسپایر از این نظر هم بتواند به راحتی با رقبای خود به رقابت بپردازد. در عین حال بیوک وعده داده موتور خودرو در کمتر از 45 دقیقه قادر به شارژ 80درصدی باطری‌های خود است.

اینسپایر کانسپت، یک شاسی‌بلند خیال‌انگیز برقی

از جمله ویژگی‌های زبان طراحی اختصاصی وهیجان‌انگیز اینسپایر، به کارگیری کمترین خطوط در بدنه‌ای با فرم سیال است که در مجموع به خلق محصولی جالب و منحصربفرد منجر شده است. بیوک برای فضای داخلی اینسپایر هم با راهبردی منسجم پیش رفته و با استفاده از زبان طراحی خط افق فراگیر (surround skyline) سعی کرده بهترین سطح ممکن از ارتباط سیستم هوشمند راننده با خودرو را در کابین فراهم کند. جالب است که کل شیشه جلو تبدیل به سیستم هدآپ دیسپلی شده تا کامپیوتر هوشمند مرکزی اطلاعات دقیق جاده و خودرو را به راننده منتقل کند.

اینسپایر کانسپت، یک شاسی‌بلند خیال‌انگیز برقی

نگاهی به خطوط بدنه این خودروی جدید مخصوصا در بخش جلو نشان می دهد بیوک تلاش کرده با یک راهبرد دقیق پوزه‌ای تیز و عریض اما سیال برای خودرو طراحی کند که بیننده با دیدن آن و انبوهی از ورودی‌های بزرگ هوا، جذب این محصول گردد. در بخش دیگر نیز استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی که به صورت عریض و نواری کشیده در سرتاسر درب عقبی کشیده شده موجبات افزایش سطح زیبایی بدنه را فراهم کرده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید