موستانگ کبری؛ زندگی بعد از نیم قرن

موستانگ کبری؛ زندگی بعد از نیم قرن

تولید این خودرو تنها به 68 دستگاه محدود بوده و از رنگ قرمز مسابقه‌ای یا سفید آکسفورد سود خواهد برد. تمامی نسخه‌های تولیدی با پکیج گرافیکی ویژه و نشان‌های سالگرد 50 سالگی عرضه خواهند شد.

کد خبر : ۵۴۹۲۸
بازدید : ۲۸۱۹

این هفته قطعاً به فورد موستانگ تعلق دارد! پس از اعلام آمار فروش سال 2017 و به دست آوردن عنوان پرفروش‌ترین کوپه اسپورت جهان و همچنین حضور در مسابقات نسکار و سوپرکار استرالیا، هم‌اکنون اخبار بیشتری از این خودروی محبوب منتشر شده است. گویا فورد به منظور گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تولید اولین نسل کبرا جت، نسخه سال 2018 این خودرو به عنوان قوی‌ترین و سریع‌ترین نسخه استاندارد کارخانه‌ای رخ نشان داده است.

موستانگ کبری؛ زندگی بعد از نیم قرن

در قلب موستانگ کبرا جت 2018 پیشرانه 8 سیلندر 5.2 لیتری سوپرشارژردار کایوت قرار دارد. هنوز خروجی این قلب آهنین اعلام نشده اما هرچه که باشد، پیشرانه کبرا جت 2018 قادر خواهد بود رکورد حدود 8.5 ثانیه‌ای را برای مسافت 400 متر و حداکثر سرعت 241 کیلومتر در ساعتی را برای این خودروی مسابقه‌ای درگ به ارمغان بیاورد. ویژگی‌های هیجان‌انگیز زیادی در کبرا جت 2018 قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به چرخ‌های مسابقه‌ای و نشان‌های پنجاهمین سالگرد به منظور تأکید بیشتر روی چندین دهه تجربه در مسابقات درگ اشاره کرد. این خودرو همچنین از سیستم تعلیق 4 اتصالی و اکسل عقب 9 اینچی بهره برده و سیستم تنظیمات فنر پیچشی مخصوص درگ هستند.

موستانگ کبری؛ زندگی بعد از نیم قرن

فورد می‌گوید مشخصات کامل این خودرو تابستان سال جاری منتشر می‌شود اما قبلاً گفته شده موستانگ کبرا جت 2018 دارای رول کیج تأیید شده توسط NHRA و صندلی‌های مورد تایید فیا می‌باشد.تولید این خودرو تنها به 68 دستگاه محدود بوده و از رنگ قرمز مسابقه‌ای یا سفید آکسفورد سود خواهد برد. تمامی نسخه‌های تولیدی با پکیج گرافیکی ویژه و نشان‌های سالگرد 50 سالگی عرضه خواهند شد.نیازی به گفتن نیست که جدیدترین محصول مسابقه‌ای فورد برای حضور قانونی در مسابقات درگ ملی هات رود و همچنین چندین کلاس مسابقه خاص موستانگ توسعه یافته است.

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید