رنو زوی صدرنشین شد

رنو زوی صدرنشین شد

رنو زوی که در دامنه 250 تا 400 کیلومتر برد از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است، در سه اخیر همواره یکی از محبوب‌ترین محصولات در بین خریداران کشورهای مختلف اروپا بوده است.

کد خبر : ۵۵۲۲۱
بازدید : ۱۹۴۴

فرادید | خودروی الکتریکی زوی در لیست 10 اتومبیل برقی و پاک بازار اروپا صدرنشین شد. این محصول فرانسوی بالاتر از محصولات الکتریکی مشهوری نظیر نیسان لیف، فولکس‌واگن گلف، ب.ام.و آی3، اسمارت فور2، هیوندای یونیک، تسلا مدل اس، اسمارت فور4، تسلا مدل ایکس و کیا سول توانسته با فروشی بالغ بر 2350 دستگاه در یک ماه، بیشترین حجم از بازار را به خود اختصاص دهد.

رنو زوی صدرنشین شد

به گزارش فرادید ، بازار خودروهای الکتریکی در اروپا که حجم ماهانه آن به 10 هزار دستگاه در ماه سر می‌زند اغلب بین خودروهای کوچک و کامپکت تقسیم شده و مدل‌های بزرگ با اقبال چندانی در این بازار مواجه نمی‌شوند. رنو زوی که در دامنه 250 تا 400 کیلومتر برد از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است، در سه اخیر همواره یکی از محبوب‌ترین محصولات در بین خریداران کشورهای مختلف اروپا بوده است.

رنو زوی صدرنشین شد

طبق آخرین برآوردهای بین‌المللی، تا سال 2040 تولید انبوه خودروهای الکتریکی خواهد توانست چیزی بین 40 تا 70 درصد سطح از میزان آلودگی ناشی از خودروها را کاهش دهد. اروپا که از حامیان اصلی پیمان آب و هوایی پاریس است، از جمله مهم‌ترین بازارهای خرید و فروش خودروی الکتریکی بوده و خریداران این بازار با اشتیاق فراوان سالانه بیش از 350 هزار دستگاه از انواع محصولات الکتریکی را می‌خرند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید