نجات معجزه‌آسای راننده لودر

راننده لودر با تلاش نیرو‌های اورژانس و هلال‌احمر از مرگ حتمی نجات پیدا کرد، اما با توجه به شدت کوفتگی و ترومای متعدد مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ خیرآباد بعد از انجام خدمات پزشکی ازجمله آتل‌بندی و کنترل خونریزی به بیمارستان شهیدرجایی گچساران انتقال داده شد.

کد خبر : ۵۵۸۸۴
بازدید : ۱۴۳۵

یک لودر در جاده «خیرآباد به گچساران» واژگون شد و راننده لودر توسط تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵ نجات یافت. این واژگونی در ساعت ۱۶ یکشنبه، نهم اردیبهشت ۹۷ به وقوع پیوست و بلافاصله اورژانس خیرآباد به منطقه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که در زمان واژگونی لودر راننده در زیر دستگاه لودر گیر کرده که با تلف‌شدن زمان جان راننده هم در خطر بود، گفت: تکنیسین‌های اورژانس خیرآباد به کمک امدادگران هلال با وسایل (ست رهاسازی) توانستند بعد از یک‌ساعت تلاش و زحمت راننده لودر را از زیر دستگاه لودر بیرون بیاورند.

پورانفرد تصریح کرد: راننده لودر با تلاش نیرو‌های اورژانس و هلال‌احمر از مرگ حتمی نجات پیدا کرد، اما با توجه به شدت کوفتگی و ترومای متعدد مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ خیرآباد بعد از انجام خدمات پزشکی ازجمله آتل‌بندی و کنترل خونریزی به بیمارستان شهیدرجایی گچساران انتقال داده شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید