انهدام باند سارقان احشام

در این ماجرا مالک دامداری بر اثر تیراندازی و همکار او نیز با ضربات چوب به‌شدت مجروح شدند و ۴۴ رأس دام به سرقت رفت.

کد خبر : ۵۵۸۸۹
بازدید : ۱۳۶۳

فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری پنج نفر از اعضای باند سرقت احشام، در یک عملیات غافلگیر‌کننده پلیسی خبر داد. سردار «علی‌اکبر جاویدان» گفت: هفتم اسفند سال گذشته، پنج سارق مسلح با حمله شبانه به یک دامداری در محور «گرگان - آق‌قلا» اقدام به ضرب‌وشتم مالک دامداری و سرقت احشام کردند و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان بیان کرد: در این ماجرا مالک دامداری بر اثر تیراندازی و همکار او نیز با ضربات چوب به‌شدت مجروح شدند و ۴۴ رأس دام به سرقت رفت. وی ادامه داد: با اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعزام نیرو، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد‌های سرقت مشابه در برخی نقاط دیگر شهرستان، مأموران به سارق حرفه‌ای و سابقه‌داری مشکوک و با هماهنگی مراجع قضائی، در یک عملیات موفق به دستگیری وی شدند. این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات صورت‌گرفته و ارسال پرونده برای بررسی بیشتر، به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی نیز با تحقیقات فنی، چهار نفر دیگر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی، اعضای این باند به هفت فقره سرقت احشام و همچنین ۱۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که از آن‌ها بیش از ۲۰۰ رأس دام مسروقه کشف شد. فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح وینچستر و کشف یک کیلوگرم تریاک از متهمان، گفت: در این عملیات دو مال‌خر نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده، برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید