پیش‌فروش پارس تندر آغاز شد

پیش‌فروش پارس تندر آغاز شد

سود مشارکت حضور در این طرح 15 درصد بوده که در صورت انصراف به 12درصد کاهش پیدا می‌کند. شرکت پارس خودرو اعلام کرده این محصول 4 ستاره و باکیفیت را تا شهریورماه 97تحویل مشتریان این طرح می دهد.

کد خبر : ۵۶۰۳۷
بازدید : ۲۴۵۳

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد مرحله جدید پیش فروش خودروی پارس تندر را ویژه اردیبهشت ماه 97 آغاز نماید. به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات شرکت سایپا می‌رساند، شرایط جدید پیش فروش خودروی پارس تندر از ساعت 10 صبح امروز شنبه مورخ 97/02/15 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

پیش‌فروش پارس تندر آغاز شد

قیمت نهایی این خودرو در زمان تحویل خودرو مشخص می‌گردد و متقاضیان بایستی برای پیش پرداخت مبلغ 22 میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کنند. سود مشارکت حضور در این طرح 15 درصد بوده که در صورت انصراف به 12درصد کاهش پیدا می‌کند. شرکت پارس خودرو اعلام کرده این محصول 4 ستاره و باکیفیت را تا شهریورماه 97تحویل مشتریان این طرح می دهد. لازم به یادآوردی است که پارس تندر به جعبه دنده جدید جی‌اچ‌کیو مجهز شده و از سیستم مالتی‌مدیا هم بهره می‌برد. موتور به کاررفته در خودرو یک نمونه 1600سی‌سی 107 اسبی است که کشش مناسب و مصرف پایینی داشته و استهلاک اندکی دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید