تصویر/ پژو ۵۰۸ استیشن در پاریس معرفی می‌شود

تصویر/ پژو ۵۰۸ استیشن در پاریس معرفی می‌شود

انتظار می‌رود، پژو در نمایشگاه خودرویی پاریس یک نسخه از استیشن (واگن) ۵۰۸ را با استایلی متفاوت معرفی کند.

کد خبر : ۵۶۱۱۲
بازدید : ۱۷۲۴

کمپانی فرانسوی پژو که در ماه‌های پیش یک نمونه چشمگیر از "لیفت‌بک" ۵۰۸ را در نمایشگاه خودرویی ژنو به نمایش درآورده و توانسته بود جمعیت زیادی را به سمت خود جلب کند اینک با همان فضای داخلی برجسته و همان استایل جذاب خارجی تلاش دارد ترکیبی بسیار کاربردی‌تر از ۵۰۸ پژو را در قالب یک نسخه استیشین ارائه دهد.

تصویر/ پژو ۵۰۸ استیشن در پاریس معرفی می‌شود

از دیدگاه بصری، بیشتر خودرو‌هایی با قالب لیفت‌بک، عناصر مشترکی را از استیشن‌ها به ارث می‌برند. هنوز مشخص نیست که طراحی بخش و نمای عقبی این خودروی استیشین چه شکل و شمایلی خواهد یافت، اما اگر این خودرو در راستای تکمیل مجموعه جدیدی از مدل‌های سدان و لیفت‌بک ۵۰۸ باشد، انتظار ظاهری شیک و زیبا را از ۵۰۸ استیشن داریم. از طرفی احتمال می‌دهیم برخی از فضا‌های بهینه داخلی در این نسخه از ۵۰۸ پژو قربانی ظاهر شیک بیرونی شوند.

در مدل لیفت‌بک، پژو ۵۰۸ فضایی حدود ۴۸۷ لیتر را در محفظه بار در حالت استقرار صندلی‌های عقب ارائه می‌دهد. این در حالیست که پیش‌بینی می‌شود این میزان در حالت استیشین به مراتب افزایش یابد.

احتمال دارد روی مدل‌های استیشن ۵۰۸ پژو شاهد همان موتور‌های موجود در لیفت‌بک ۵۰۸ باشیم. در نتیجه، ما با دو نوع موتور بنزینی ۱۷۷ و ۲۲۲ اسب‌بخاری و سه مدل دیزلی ۱۲۸، ۱۵۸ و ۱۷۶ اسب‌بخاری مواجه خواهیم بود. از طرفی احتمال ورود یک نسخه پلاگین- هیبرید از این خودرو در دور‌های انتهایی ارائه آن نیز دور از انتظار نیست.

خودرو‌های استیت یا واگن معمولاً بر پایه سدان‎‌ها یا هاچبک‌ها ساخته شده و کمی طویل‌تر از برادران سدان یا هاچ‌بک خود هستند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید