پرونده پزشک تبریزی در انتظار رای دیوان عالی کشور

کد خبر : ۵۶۱۲۶
بازدید : ۲۲۴۷

پرونده پزشک تبریزی که به اتهام قتل همسر و مادربزرگش به‌قصاص محکوم شده است، در حالی به دیوان عالی کشور رفته که پدر وی مدعی است پسرش قاتل نیست و ابهامات زیادی در این پرونده وجود دارد.


وکلای این پزشک نیز به رأی صادره اعتراض کرده و در انتظار رأی قضات دیوان عالی هستند. چند روز قبل پدر این پزشک در گفت‌و‌گو با «ایلنا» به برخی ابهام‌ها در پرونده پسرش اشاره کرده و گفت: ۱۷ مهر ۹۶ پسرم قرار بود برای ما غذای نذری بیاورد، اما این غذا به دستش نرسیده و خودش از آشپزخانه نزدیک محل کارش برایمان غذا خریده بود. بعد هم با همسرش به خانه ما آمد. اما چون خودش کار داشت بعد از رساندن همسرش و دادن غذا‌ها خانه را ترک کرد. آن روز همسر علیرضا قرص‌های لاغری آورده بود که ما همراه غذا خوردیم و حالمان بد شد. اما وقتی اورژانس آمد او از ما خواست درباره قرص‌ها چیزی نگوییم. همان روز پسرم را به اتهام مسموم کردن عمدی غذا‌ها به آگاهی بردند. او آنجا ماجرای کپسول‌های لاغری را گفته بود و تناقضی نیز در میان حرف‌های او و ما وجود نداشت.

وقتی باقیمانده غذای همسرم آزمایش شد در آن گاز فسیل پیدا کردند که احتمالاً به خاطر کپسول‌ها بود. اما غذای پسرم در یخچال سالم بود. ضمن اینکه وقتی پسرم غذا‌ها را به من داد من آن‌ها را بین اعضای خانه تقسیم کردم. وی همچنین مدعی شد که عروسش از مدتی قبل قصد خودکشی داشته است و والدین المیرا خودشان هم قصد دخترشان را تأیید کردند. او ادامه داد: پسرم آن روز فرصتی برای مسموم کردن غذا‌ها نداشت.

علیرضا به رأی صادره معترض است و یک ماه است اعتصاب غذا کرده است. امیدوارم دیوان عالی موشکافانه این پرونده را بررسی کند. پس از انتشار این گفت‌و‌گو، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی درباره این پرونده در اظهاراتی کوتاه به خبرنگار «ایران» گفت: «رای این پرونده در دادگستری آذربایجان شرقی صادر شده و متهم به آن اعتراض کرده است. اگر اظهارات پدر «علیرضا صلحی» واقعیت باشد بدون شک دیوان عالی کشور رأی را خواهد شکست.»

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید