درگیری خونین خانوادگی در روستای «سنگ» زرند

علت اصلی این حادثه بر اثر اختلاف درخصوص استفاده از موتور پمپ آب و تقسیم‌بندی آب بوده است. در این رابطه ۱۸ نفر بر اثر سلاح گرم (اسلحه شکاری) و سلاح سرد مجروح می‌شوند.

کد خبر : ۵۶۱۳۸
بازدید : ۱۲۲۶

سه نفر در یک درگیری خانوادگی در روستای «سنگ» از توابع بخش یزدان‌آباد زرند زخمی شدند. این درحالی است که شش نفر از عاملان اصلی این نزاع دستگیر شدند و دستور جلب سایر متهمان صادر شده است. سید مهدی قویدل دادستان زرند در تشریح جزییات دستگیری متهمان گفت: «ساعت ۱۸عصر روز جمعه ۱۴اردیبهشت تعدادی از اعضای یک خانواده و اهالی منطقه در روستای سنگ به دلیل اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر می‌شوند.

علت اصلی این حادثه بر اثر اختلاف درخصوص استفاده از موتور پمپ آب و تقسیم‌بندی آب بوده است. در این رابطه ۱۸ نفر بر اثر سلاح گرم (اسلحه شکاری) و سلاح سرد مجروح می‌شوند که ۱۵نفر به صورت سرپایی در محل مداوا و سه نفر جهت اقدامات درمانی به بیمارستان امام علی(ع) زرند منتقل می‌شوند که حال عمومی آنها مساعد است و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.»

دادستان زرند از برخورد قاطع دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه خبر داد و گفت: «در این رابطه پرونده در شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند تشکیل شده است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید