برف و باران مدارس سرعین را تعطیل کرد

سازمان هواشناسی اعلام کرد طی امروز و فردا، کاهش دما در نیمه شمالی کشور حدود 5 تا 10 درجه و در شمال شرق کشور حدود 8 تا 12 درجه خواهد بود.

کد خبر : ۵۶۲۷
بازدید : ۹۷۷۸
سازمان هواشناسی اعلام کرد طی امروز و فردا، کاهش دما در نیمه شمالی کشور حدود 5 تا 10 درجه و در شمال شرق کشور حدود 8 تا 12 درجه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان بیان نمود: با استقرار سامانه بارشی فعال در کشور، در جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، نواحی مرکزی، شمال شرق و به صوت پراکنده در شرق، دامنه های جنوبی البرز، شمال غرب و غرب کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی در خصوص کاهش دما تشریح کرد: با تقویت بیشتر جریان های شمالی و ریزش هوای سرد، ضمن تشدید بارش در استان های ساحلی دریای خزر، کاهش دما در نیمه شمالی کشور طی این مدت حدود 5 تا 10 درجه و در شمال شرق کشور حدود 8 تا 12 درجه برآورد می شود و در مناطق کوهستانی شمال غرب، دامنه های البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس نیز بارش برف پیش بینی می شود.

این مسئول با اشاره به کاهش بارش طی شنبه در شمال اصفهان و غرب خراسان رضوی، افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه از شدت فعالیت سامانه بارشی در جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی کاسته می شود ولی در سواحل دریای خزر، بویژه در سواحل مرکزی و غربی، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق برخی مناطق مرکزی و شرق و جنوب شرق و به صورت پراکنده در شمال غرب کشور بارش ها ادامه خواهد داشت.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در خاتمه از وزش باد شدید در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور خبر داد.

دمای هوای تهران هم اکنون ( ساعت 6:30 صبح یکشنبه )، 9 درجه بالای صفر است.دمای هوای اردبیل در همین زمان 3درجه زیر صفر گزارش شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید