شورولت سابربن 2019، کابوی آمریکایی

شورولت سابربن 2019، کابوی آمریکایی

این شاسی‌بلند هفت نفره به جز نیروی فراوان از رینگ و لاستیک 4فصل و اسپورت 22 اینچی، جعبه دنده 10 سرعته خودکار و سیستم فنربندی مغناطیسی هم سود می برد.

کد خبر : ۵۶۲۹۷
بازدید : ۷۵۲۰

فرادید | سابقه تولید شاسی‌بلندهای بزرگ و خانوادگی توسط شورولت آمریکا به 5دهه قبل برمی گردد، زمانی که کمپانی آمریکایی در سال 1967 با تولید یک خودروی بزرگ و جادار که توان حرکتی مناسبی برای حضور در مناطق غیرجاده‌ای داشت، موفقیت بالایی را به دست اورد. از آن زمان بدون وقفه نسل های مختلف سابربن، تاهو و بلیزر در حال تولید است و همواره این محصولات در رده موفق ترین خودروهای شاسی بلند جهان هستند. اخیرا اما شورولت با ارائه یک کیت اختصاصی برای سری فول سایز خود با کد RST Performance Package مدل تاهو/سابربن را مزین به ظاهر و تجهیزات جدیدی نمود.

به گزارش فرادید ، این شاسی‌بلند هفت نفره که در زیر کاپوت بلند خود از یک موتور 8 سیلندر 6200سی‌سی بهره برده و قدرتی معادل 420 اسب‌بخار و گشتاوری بیش از 624 نیوتن‌متر را به راننده هدیه می دهد به جز نیروی فراوان از رینگ و لاستیک 4فصل و اسپورت 22 اینچی، جعبه دنده 10 سرعته خودکار و سیستم فنربندی مغناطیسی هم سود می برد. این خودرو که از کیت تزئیناتی اختصاصی سود می‌برد قیمتی 55 هزار دلاری داشته و به کیت اگزوز دوگانه ساخت شرکت بورلا هم مجهز است. آلبوم تصاویر این خودروی پرابهت آمریکایی را می‌توانید اینجا در فرادید ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید