با ماشین‌‌های ولوو درد و دل کنید!

با ماشین‌‌های ولوو درد و دل کنید!

ایجاد یک ارتباط دوسویه بین مالک خودرو و کامپیوتر خودرو از طریق تلفن همراه که به مدد دستیار سنسوس صورت می‌گیرد، امکان کنترل راحت سیستم‌های تهویه، صوتی و رفاهی خودرو را فراهم کرده و دنیایی از اپایکیشن‌های قابل استفاده را که به افزایش سهولت زندگی کمک می‌کنند پیش روی راننده قرار می‌دهد.

کد خبر : ۵۶۴۵۲
بازدید : ۲۶۷۴

فرادید | ولوو می‌خواهد مفهوم خودرو را در جهان متحول کند. ساختار جدید طراحی داشبوردها در کنار شیوه از استفاده از ادوات و نیز ارتباط اتومبیل‌ها باهم تنها بخشی از برنامه بزرگ ولوو در این حوزه است. خودروساز سوئدی سیستم اختصاصی دستیار صوتی سنسوس را ارتقا می‌دهد تا به این وسیله شیوه تبادل اطلاعات و مدیریت خودرو را از آنالوگ و دیجیتال به انواع صوتی تغییر دهد.

با ماشین‌‌های ولوو درد و دل کنید!

به گزارش فرادید، ولوو خودروساز قدیمی سوئدی روزهای خوبی ار سپری می‌کند. علاوه بر سوددهی مناسب تولید این شرکت، درآمد ولوو پیوسته افزایش یافته و همزمان با رشد سهم بازار، تلاش برای طراحی خودروهای بهتر و ایمن‌تر و زیباتر توسط این شرکت ادامه دارد. در عین حال ولوو به مدد سرمایه سرشار لی شوفو مالک هلدینگ جیلی و پدرخوانده مرفه ولوو، دز نظر دارد طرح جدیدی برای داشبوردهای خود درانداخته و علاوه بر ظاهر زیباتر و البته فرم مجلل، نحوه تعامل بین سرنشینان و داشبورد را تغییر دهد. به گزارش فرادید، گویا دستیار صوتی اختصاصی ولوو که از دو سیستم عامل اندروید و آی.او.اس هم پشتیبانی می‌کند در قالب سیستمی به نام سنسوس قرار است در این خودرو فضایی متفاوت را برای راننده و سرنشینان فراهم کند.

با ماشین‌‌های ولوو درد و دل کنید!

تا پیش از این مشکلات متعددی در حوزه ارتباط راننده با داشبورد هنگام رانندگی وجود داشت که ضریب تصادف را افزایش می‌داد اما آخرین دستاورد علم ارگونومی (نحوه ارتباط انسان با اشیا و محیط پیرامون) با حلول در کالبد صدا، قصد دارد مفهوم داشبورد و حتی اتومبیل را دگرگون سازد. گلایه اغلب استفاده‌کنندگان غیرانگلیسی‌زبان این بود که دستیار صوتی گوگل که در قالب‌های مختلف روی تلفن همراه و خودروها مورد استفاده است، نمی‌تواند دقیقا شیوه بیان فرد را درک کرده وخواسته او را اجرا کند ولی ولوو ادعا کرده با حساسیت بالایی که سامانه سنسوس دارد، مشکلات موجود در خصوص نحوه ادای کلمات با لحن و لهجه‌های مختلف حل می‌گردد.

با ماشین‌‌های ولوو درد و دل کنید!

ایجاد یک ارتباط دوسویه بین مالک خودرو و کامپیوتر خودرو از طریق تلفن همراه که به مدد دستیار سنسوس صورت می‌گیرد، امکان کنترل راحت سیستم‌های تهویه، صوتی و رفاهی خودرو را فراهم کرده و دنیایی از اپایکیشن‌های قابل استفاده را که به افزایش سهولت زندگی کمک می‌کنند پیش روی راننده قرار می‌دهد. ولوو اعلام کرده این آغاز راه بوده و ممکن است در دهه‌های آینده دکمه ها، داشبورد و فرمان به دلیل قابلیت فهم خواست راننده توسط خودرو از اتومبیل حذف شوند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید