خوش‌آمدگویی به وارکی 2020

خوش‌آمدگویی به وارکی 2020

وارکی تحت برند احیاشده لاگوندا، قرار است تا سال 2020 مسیر الکتریکی را طی کند. این خودرو که از تکنولوژی رانندگی فرمولا1 در بخش فنی و مهندسی خود استفاده بسیاری برده از نخستین محصولات آستون مارتین بوده که با پشتیبانی مرسدس بنز تولید می‌گردد.

کد خبر : ۵۶۶۶۳
بازدید : ۲۲۹۰

فرادید | آستون مارتین در حال تولید یک شاسی‌بلند اسپورت و برجسته است که با ظاهری اشرافی و کابینی مجلل از یک موتور 500 اسبی 8سیلندر سود می برد که مجهز به عدد توربوشارژر بوده و توسط مرسدس بنز طراحی و تولید می‌شود. این خودرو که قیمتی بالغ بر 250 هزار دلار دارد با داشتن موتور الکتریکی مکمل 200اسب بخاری، به نوعی یک اتومبیلی هیبریدی هم محسوب می‌شود که قادر است دی‌بی‌ایکس را در کمتر از 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند و تا 310 کیلومتر در ساعت هم سرعت بگیرد.

خوش‌آمدگویی به شاسی‌بلند 700اسبی آستون مارتین

به گزارش فرادید ، محصول شاسی‌بلند آستون‌مارتین که بر خلاف تصور قبلی، تفاوت زیادی با کانسپت DBX خواهد داشت، احتمالا از نام وارکی (Vareki) استفاده می‌کند تحت برند احیاشده لاگوندا، قرار است تا سال 2020 مسیر الکتریکی را طی کند. این خودرو که از تکنولوژی رانندگی فرمولا1 در بخش فنی و مهندسی خود استفاده بسیاری برده از نخستین محصولات آستون مارتین بوده که با پشتیبانی مرسدس بنز تولید می‌گردد. گفته شده این خودرو پس از تولید، احتمالا در نسخه تمام‌الکتریکی هم روانه بازار مصرف می‌گردد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید