۲ عضو باند تجاوز به زنان دستگیر شدند

۲ عضو باند تجاوز به زنان دستگیر شدند

۲ عضو باند معروف به «خرچنگ‌های سیاه» که با ربودن زنان و دختران به آن‌ها تعرض می‌کردند صبح دیروز در خیابان کوشش مشهد در حضور مردم به دار آویخته شدند.

کد خبر : ۵۶۸۵۸
بازدید : ۱۶۹۸

۲ عضو باند معروف به «خرچنگ‌های سیاه» که با ربودن زنان و دختران به آن‌ها تعرض می‌کردند صبح دیروز در خیابان کوشش مشهد در حضور مردم به دار آویخته شدند. اعضای این باند ۵ نفره خرداد سال گذشته با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک که علامت تاکسی تلفنی را روی آن نصب کرده بودند، پس از سوار کردن زنان و دختران تنها در خیابان‌های مشهد آن‌ها را به خارج از شهر می‌بردند و پس از اذیت و آزار دسته جمعی و سرقت لوازم با ارزش‌شان، نیمه شب در خیابان‌های مشهد رها می‌کردند.

۲ عضو باند تجاوز به زنان دستگیر شدند

ماجرای هولناک پرونده معروف به «خرچنگ‌های سیاه» از اردیبهشت سال گذشته زمانی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که زنی با مراجعه به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی پرده از اعمال شیطانی اعضای یک باند برداشت. او گفت: سوار خودرویی شدم که آرم تاکسی تلفنی داشت، اما فردی که در صندلی جلو نشسته بود با توقف خودرو به صندلی عقب آمد و تیغه چاقو را زیر گلویم گذاشت و به سمت جاده نیشابور حرکت کردند.

وقتی به نیت شوم آن‌ها پی بردم، التماس کردم، گریه کردم و گفتم فرزند کوچکی دارم که منتظرم است، اگر رهایم کنید همه اموالم را می‌دهم، ولی آن‌ها بی‌شرمانه مرا به یک چهار دیواری بردند و آزار دادند. با اعلام چند شکایت مشابه دیگر، این پرونده با صدور دستوری از سوی سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به گروه ویژه‌ای از کارآگاهان مبارزه با جرایم مهم سپرده شد تا اینکه چهاردهم خرداد سه عضو این باند خطرناک دستگیر شدند و بدین ترتیب جرایم وحشتناک «خرچنگ‌های سیاه» در حالی لو رفت که اقدامات مجرمانه آنان موجب ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بود.

یکی از قربانیان «خرچنگ‌های سیاه» در مواجهه حضوری با آنان در حالی که از شدت ترس می‌لرزید، گفت: من هنوز هم از یادآوری آن صحنه‌های دلهره‌آور می‌لرزم و از آن شب به بعد کابوس‌های وحشتناک رهایم نمی‌کند.

خدابخشی سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: با اعلام شکایت‌هایی از سوی چند تن از زنان، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی مأموریت یافتند تا این افراد را شناسایی و دستگیر کنند که پس از کار تحقیقاتی تخصصی، سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و به تبهکاری‌های خود اعتراف کردند. در ادامه کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مخفیگاه‌های این افراد که باغی در گلمکان بود شدند و توانستند دو همدست آن‌ها را نیز دستگیر کنند که زنان و دختران شاکی پس از رویارویی هر دو را شناسایی کردند.

با آغاز تحقیقات قضایی، دو تبهکار ردیف اول این پرونده به اتهام «محاربه» و «افساد فی‌الارض» از سوی دادگاه کیفری شماره یک به اعدام محکوم شدند و پس از تأیید این حکم در دیوانعالی کشور هر دو صبح دیروز در مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

نخستین بار چند تن از زنان جوان در اردیبهشت سال گذشته به پلیس شکایت کرده بودند که اعضای باند آن‌ها را با توسل به زور و تهدید با افشانه ربوده‌اند و پس از انتقال به بیرون شهر در یک باغ ویلا در گلمکان مورد تجاوز قرار داده‌اند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید