کلاهبرداری در لباس پلیس

یک کلاهبردار که با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه‌های امنیتی اقدام به کلاهبرداری در این استان مرکزی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر : ۵۷۲۱۴
بازدید : ۹۶۹

یک کلاهبردار که با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه‌های امنیتی اقدام به کلاهبرداری در این استان مرکزی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در پی اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از سوء استفاده و کلاهبرداری فردی با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه‌های امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تحقیقات انجام گرفته مشخص شد متهم با این شیوه ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان شهرستان‌های اراک، فراهان و کمیجان، کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: این فرد در زمینه حفاری غیرمجاز برای کشف اشیای قدیمی نیز فعالیت داشت که با به دست آمدن سرنخ‌های لازم و مراقبت‌های نامحسوس به همراه فردی دیگر شناسایی و دستگیر شد.

سردار عزیزی بیان کرد: این پرونده در حال تکمیل شدن است و نتایج آن در صورت اتمام تحقیقات لازم اطلاع رسانی می‌شود. استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است. پارسال وقوع جرم در استان مرکزی یک درصد کاهش داشت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید