بیانیه باشگاه استقلال در مورد حرکت علی ضیاء

باشگاه استقلال نسبت به توهین یکی از هنرمندان به سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

کد خبر : ۵۷۳۶
بازدید : ۱۸۷۸
باشگاه استقلال نسبت به توهین یکی از هنرمندان به سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به اظهارات یکی از مجریان تلویزیونی خطاب به پرویز مظلومی ابراز تاسف کرد.

در این اطلاعیه آمده است: برگزاری داربی 81، با شور، نشاط و رضایت عمومی هواداران فوتبال همراه بود و به دلیل خلق صحنه‌های جذاب و تماشایی به یک داربی ماندگار تبدیل شد اما انتشار ویدیویی از چند فرد نسبتا مشهور، باعث تاسف و ناراحتی همه اهالی فوتبال شد.

برخی که خود را چهره هایی رسانه ای و هنری می دانند، پس از به ثمر رسیدن گل تیم محبوبشان آنقدر از خود بی خود شده و کنترل خود را از دست دادند که الفاظ ناشایست، بی ادبانه و بسیار سطح پایین را به زبان آوردند. بدون تردید برای کسانی که خود را هنرمند یا رسانه ای می دانند و تصویرشان از طریق رسانه های مختلف برای مردم پخش می شود، نگه داشتن ادب از همه چیز مهم تر است.

چطور یک نفر می تواند داعیه هنرمندی و رسانه ای بودن و فرهنگ سازی داشته باشد اما خود اشاعه دهنده بی ادبی و بی فرهنگی باشد؟

این حرکت دور از فرهنگ لکه سیاه در داربی 81 بود که با ناراحتی و دلخوری شدید مسئولان و هواداران استقلال همراه شده است. بدیهی است که حق پیگیری قانونی این مسئله برای باشگاه استقلال و سرمربی محترم آن محفوظ است.

باشگاه استقلال از مسئولان رسانه ملی و هنری کشور انتظار دارد برای انتخاب این گونه افراد در کارهای رسانه ای و هنری تجدید نظری داشته باشند. در پایان هم یادآوری این نکته لازم است که ادب مرد به از دولت اوست.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید