رنو نیسان تا سال ۲۰۲۰ ادغام نمی‌شوند

رنو نیسان تا سال ۲۰۲۰ ادغام نمی‌شوند

فعلا هیچ خبری در خصوص احتمال بازنشستگی یکی از برند‌ها بعد از ادغام دو شرکت شنیده نشده است ضمن اینکه شرکت رنو مالک بیش از ۳۴ درصد سهام شرکت نیسان است در حالی که نیسان حدود ۱۵ درصد سهام رنو را خریداری کرده است.

کد خبر : ۵۷۵۹۸
بازدید : ۱۱۸۸

فرادید | کارلوس گوئن مدیرعامل نیسان با اعلام عدم پذیرش رسمی شرکت نیسان برای ادغام با رنو فرانسه گفت: رنو نیسان حداقل تا سال ۲۰۲۰ ادغام نمی‌شوند. وی در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ ضمن برشمردن برخی از برنامه‌های توسعه این گروه که شامل میتسوبیشی هم می‌شود، اعلام کرده دو شرکت فعلا تا سال ۲۰۲۰ توافقی برای ادغام ندارند.

رنو نیسان تا سال ۲۰۲۰ ادغام نمی‌شوند
به گزارش فرادید ، گوئن در عین حال گفته:این دو شرکت به دنبال راه‌هایی هستند تابتوانند روابط خود را با یکدیگر تقویت کنند. از آنجا که با ادغام دو شرکت، بایستی سهامداران از مجموعه سهام یک شرکت واحد سهم برند، هنوز برنامه‌ای برای تغییر این وضعیت پیشنهاد نشده است. در عین حال هیچ خبری در خصوص احتمال بازنشستگی یکی از برند‌ها بعد از ادغام دو شرکت شنیده نشده است. لازم به یادآوری است که شرکت رنو مالک بیش از ۳۴ درصد سهام شرکت نیسان است در حالی که نیسان حدود ۱۵ درصد سهام رنو را خریداری کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید