اخاذی از رانندگان با طعمه زن تبهکار

اخاذی از رانندگان با طعمه زن تبهکار

اعضای یک باند که با طعمه قرار دادن یک زن بدحجاب اقدام به اخاذی از رانندگان می‌کرد، با تلاش ماموران پلیس کرمانشاه دستگیر شدند.

کد خبر : ۵۷۶۲۳
بازدید : ۸۲۴

اخاذی از رانندگان با طعمه زن تبهکار اعضای یک باند که با طعمه قرار دادن یک زن بدحجاب اقدام به اخاذی از رانندگان می‌کرد، با تلاش ماموران پلیس کرمانشاه دستگیر شدند.

سرهنگ 'حسین براری'فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: به دنبال اخبار واصله مبنی بر اینکه ۲ مرد و یک زن با اجاره یک باب منزل در شهر کرمانشاه اقدام به اخاذی از رانندگان می‌کنند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی دریافتند که زن عضو این باند با بدحجابی به عنوان مسافر دربستی سوار خودرو‌های عبوری شده و رانندگان را به بهانه‌های مختلف به داخل منزل می‌کشاند. سرهنگ براری یادآوری کرد: پس از ورود فرد راننده به منزل، ۲ عضو دیگر باند که مرد بودند با شمشیر و قمه اقدام به ترساندن وی کرده و از آن‌ها اخاذی می‌کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: پس از دریافت چند مورد شکایت از اعضای این باند، در نهایت ماموران توانستند مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی ۲ نفر از اعضا باند را دستگیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگیری دیگر عضو این باند سه نفره در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد، یادآور شد: ۲ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند. براری با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان تعدادی سفته امضا شده نیز کشف شد، از شهروندان و رانندگان خواست ضمن مراقبت از خود، فریب چنین افرادی را نخورند.

بازپس گیری ۱۱ هزار متر اراضی ملی از زمین خواران در هرسین
فرمانده انتظامی هرسین نیز از کشف یک مورد زمین خواری و بازپس گیری اراضی ملی در یکی از محلات این شهرستان به مساحت ۱۱ هزار و ۵۳۰ متر مربع، خبر داد. سرهنگ همتعلی شکری اظهار داشت: به دنبال شکایت اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر اینکه فردی اقدام به زمین خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی کرده موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل امده توسط پلیس آگاهی هرسین، مشخص شد زمین تصرف شده مساحت آن به ۱۱ هزار و ۵۳۰ متر مربع با ارزش ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

سرهنگ شکری گفت: با هماهنگی مقام قضائی، متهم به زمین خواری احضار و در بازجویی‌های انجام شده به تصرف اراضی ملی اعتراف کرد و در ادامه نیز با حکم دستگاه قضائی، متهم به جبران خسارت و استرداد زمین به منابع طبیعی محکوم شد. شهرستان کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت و شهرستان هرسین با حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در مرکز و شرق استان قرار دارند.

منبع: ایران آنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید