عرضه فیات 500 جدید با موتور الکتریکی

عرضه فیات 500 جدید با موتور الکتریکی

طبق ادعای فیات کریسلر قرار است تولید خودروهای الکتریکی در این گروه صنعتی افزایش پیدا کند و طبق اعلام سرجیو مارچیونه، تولید نسخه الکتریکی مدل 500 در راس برنامه‌های شرکت بوده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

کد خبر : ۵۸۰۱۵
بازدید : ۲۱۶۳

فرادید | با اعلام برنامه جدید فیات کریسلر برای یک دهه آینده، مشخص شد باید به زودی شاهد معرفی نسل تازه مدل شهری و کوچک ۵۰۰ باشیم. این خودرو که بخش اعظم فروش فیات را هر ساله محقق می‌کند قرار است روی پلت‌فرمی جدید تولید شده که هم فضای بیشتر و هم طراحی بهتری داشته ضمن اینکه به موتور الکتریکی و لیست کامل تجهیزات رفاهی مجهز شده است.

فیات ۵۰۰‌ای جدید که طراحی خود را از همان فرم کلاسیک نسل قبل به عاریت گرفته قرار است نخست در بازار‌های اروپایی و سپس در بازار آمریکای شمالی، چین و آسیا عرضه شود.

به گزارش فرادید ، فیات ۵۰۰‌ای جدید که طراحی خود را از همان فرم کلاسیک نسل قبل به عاریت گرفته قرار است نخست در بازار‌های اروپایی و سپس در بازار آمریکای شمالی، چین و آسیا عرضه شود. فیات فعلا زمان دقیق عرضه ۵۰۰‌ای جدید را اعلام نکرده، اما خبر تولید دو گونه ۵۰۰ ایکس و ۵۰۰ ال را آن هم با موتور الکتریکی تایید کرده است. فروش نسل فعلی ۵۰۰ در اروپا هم‌اینک از مرز ۲ میلیون دستگاه در اروپا گذشته است.

گویا قرار است به غیر از نسخه دو درب، نسخه کشیده و واریانت سری500 هم تولید شود و البته برای این محصول بازارهای جدید هم خلق شود. طبق ادعای فیات کریسلر قرار است تولید خودروهای الکتریکی در این گروه صنعتی افزایش پیدا کند و طبق اعلام سرجیو مارچیونه، تولید نسخه الکتریکی مدل 500 در راس برنامه‌های شرکت بوده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید