کارگر افغان از قصاص نجات یافت

کارگر افغان از قصاص نجات یافت

یک کارگر افغان که درجریان درگیری در ساختمان نیمه کاره‌ای هم ولایتی‌اش را با دستگاه برش سنگ به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، صبح دیروز با جلب رضایت اولیای دم از اعدام نجات یافت و از نظر جنبه عمومی در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

کد خبر : ۵۸۳۵۳
بازدید : ۷۸۶
کارگر افغان از قصاص نجات یافت
یک کارگر افغان که درجریان درگیری در ساختمان نیمه کاره‌ای هم ولایتی‌اش را با دستگاه برش سنگ به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، صبح دیروز با جلب رضایت اولیای دم از اعدام نجات یافت و از نظر جنبه عمومی در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. این جنایت در سال ۹۲ رخ داد و کارگر افغان به نام غلام ۲۵ ساله هم ولایتی‌اش را هنگام نزاع به قتل رساند.
این متهم باتماس تلفنی صاحبکارش به پلیس بازداشت شد و درهمان مراحل نخستین بازجویی به قتل اعتراف کرد غلام چندی پیش در دادگاه به قصاص محکوم شد، اما درحالی که یک قدم تا چوبه دار فاصله داشت، توانست رضایت اولیای دم را جلب کند تا اینکه دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری که به ریاست قاضی قربانزاده تشکیل جلسه داده بود از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
غلام پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خود گفت: روز حادثه بشدت عصبانی بودم وقتی همکارم دم به دم صدایم کرد بیشتر عصبانی شدم و نمی‌دانم چه شد که با دستگاه برش سنگ ضربه‌ای به او زدم والان بشدت پشیمانم. در پایان محاکمه قضات برای صدور حکم برای متهم وارد شور شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید