جزییات ماجرای والیبالیست و زن برزیلی درآسانسور

پیمان اکبری می‌گوید ضمن پیگیری دروغ رسانه‌های لهستان درباره بازیکن تیمش، با او برخورد خواهد کرد.

کد خبر : ۵۸۶۳
بازدید : ۶۱۹۷
پیمان اکبری می‌گوید ضمن پیگیری دروغ رسانه‌های لهستان درباره بازیکن تیمش، با او برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، درحالی که چند روز از بازگشت تیم والیبال پیکان به ایران بعد از کسب مقام چهارم باشگاه‌های جهان می‌گذرد، حواشی مربوط به حاشیه سازی یکی از بازیکنان این تیم هنوز ادامه دارد. مسولان فدراسیون و باشگاه پیکان تایید کرده‌اند این بازیکن به دلیل درگیری با یکی از خدمه زن هتل محل اقامت تیم اخراج شده اما رسانه‌های بین‌المللی دلیل اخراج او را مشکلات اخلاقی اعلام کرده‌اند.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ما اول به خاطر دروغ هایی که درسایت های خارجی زده شد از بازیکن خودمان دفاع خواهیم کرد و با توجه به نامه ای که داریم از آنها به فدراسیون جهانی شکایت می کنیم، چون اصلا کارشان حرفه ای نبود اما ازآن طرف هم نمی توانیم چشم مان را روی برخورد زشت بازیکن خودمان ببندیم. هرچه که بود باید این بازیکن صبوری به خرج می داد و برخورد بهتری می کرد. ما در جلسه ای که خودمان داشتیم و این بازیکن درآن حضور نداشت تصمیم گرفتیم جریمه سنگینی برای او در نظر بگیریم. هرچه باشد باعث بوجود آمدن حواشی شد که برازنده پیکان و والیبال ایران نبود. باید یاد بگیریم در زمان عصبانیت خودمان را کنترل کنیم و رفتار مناسب تری داشته باشیم.

او اتفاقی که باعث اخراج بازیکن تیمش شد را این‌طور تشریح کرد: متاسفانه برخوردی که بازیکن ما داشت باعث شد حواشی بوجود بیاید که درست نبود. البته اول بگویم که من مقصر را بازیکن خودم می دانم چون هم از آسانسور خدمه استفاده کرده و هم اینکه وقتی چرخ دستی به پایش می خورد آن را هل می دهد و خدمه به زمین می خورد که این رفتار درستی نیست و باعث شد که مدیر هتل گذشت نکند و به فدراسیون جهانی شکایت کند. آنها هم وقتی این صحنه را دیدند بازیکن ما را محروم و از هتل اخراج کردند. وقتی قرار بود این بازیکن برای ما بازی نکند و در هتل دیگری هم باشد صلاح دانستیم که او را به ایران برگردانیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید