«هیچ در هیچ» خانواده کامکار در ارسباران

محتوای این اثر، موسیقی مدرن و معاصر ایران است که پیوندی میان موسیقی معاصر مدرن و موسیقی سنتی ایران است.

کد خبر : ۵۸۸۶۹
بازدید : ۷۲۰
در عرصه موسیقی ایران خانواده‌های هنرمند بسیاری حضور دارند که که نسل اندر نسل موسیقی را از کودکی آموخته اند و به کودکان خود نیز منتقل کرده اند. خانواده کامکار یکی از معروف‌ترین‌ها در این زمینه است.

این جمعه قرار است آلبوم موسیقی جدید این خانواده‌ هنرمند به آهنگسازی هوشنگ کامکار و آواز ارسلان کامکار و صبا کامکار در فرهنگسرای ارسباران رو نمایی شود.

آلبوم «هیچ درهیچ» با ۶ قطعه از آثار هوشنگ کامکار و اشعار بیژن جلالی با عنوان هیچ در هیچ، با هر غم، تو از در آمدی، نقشی بر دل، اگر جهان به سر آید و مرثیه‌ای برای شاعر برای ارکستر سمفونیک به همراهی آواز سلو و همراهی گروه کُر بر روی اشعار مدرن و سپید بیژن جلالی تنظیم شده است.

محتوای این اثر، موسیقی مدرن و معاصر ایران است که پیوندی میان موسیقی معاصر مدرن و موسیقی سنتی ایران است. ترکیب عوامل و ویژگی‌های موسیقی مدرن امروز جهان و توجه به کاربُرد از این موارد برای جلوه روح ایرانی اثر از شاخصه‌های مهم این آلبوم است که توسط موسسه فرهنگی هنری «راوی آذر کیمیا» تولید و منتشر شده است.

ساعت ۶ عصر جمعه این هفته به فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعی، سیدخندان، خیابان جلفا بروید و در رونمایی این اثر موسیقایی ارزشمند شرکت کنید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید