گزارشگر بازی ایران و اسپانیا مشخص شد

گزارشگر بازی ایران و اسپانیا مشخص شد

جواد خیابانی امشب بازی ایران و اسپانیا را گزارش می‌کند.

کد خبر : ۵۹۰۷۵
بازدید : ۳۰۸۷
گزارشگر بازی ایران و اسپانیا مشخص شد
بازی تیم ملی ایران در مقابل اسپانیا چهارشنبه ـ. ۳۰ خرداد ماه ـ. برگزار می‌شود که جواد خیابانی آن را گزارش خواهد کرد. جواد خیابانی تاکنون گزارش بازی‌های به یادماندنی، چون ایران و استرالیا در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی (۱۹۹۸) و ایران ـ. آمریکا در جریان رقابت‌های جام جهانی ۱۹۹۸ را بر عهده داشته که هر دو بازی به با برد ایران به پایان رسیده است.

ایران و اسپانیا تاکنون هیچ مسابقه‌ای با هم برگزار نکرده‌اند. همچنین این مسابقه ششمین بازی ایران با تیم‌های اروپایی در جام جهانی است. یک تساوی و ۵ شکست حاصل عملکرد ایران برابر تیم‌های اروپایی بوده است. تنها تساوی ایران مقابل اسکاتلند در سال ۱۹۷۸ رقم خورد. بازی تیم ملی ایران در مقابل اسپانیا امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

اما شاگردان کارلوس کی‌روش بعد از کسب یک پیروزی دلچسب مقابل مراکش در حالی به مصاف اسپانیا خواهند رفت که روزبه چشمی را در اختیار ندارند. از طرف مقابل بازگشت دنی کارواخال خبر خوبی برای تیم ملی فوتبال اسپانیاست. بازیکنی که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته و ممکن است برای تیمش به میدان برود. اشتباهات عجیب داوید دخئا بهترین دروازه‌بان این فصل لیگ برتر باعث شد اسپانیا برنده بازی نخست نباشد.
از طرف دیگر اخراج پرحرف و حدیث لوپتگی حاشیه‌های زیادی را در تیم اسپانیا متوجه خود کرد و حالا بازیکنان ایران می‌خواهند شگفتی دیگری را در جام شگفتی‌ها رقم بزنند و قهرمان دو دوره پیش این رقابت‌ها را در کازان شوکه کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید