تصاویر/ خداحافظی اروگوئه با جام جهانی

تصاویر/ خداحافظی اروگوئه با جام جهانی

خروس‌ها موفق شدند با برتری مقابل اروگوئه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ شوند.

کد خبر : ۵۹۹۸۸
بازدید : ۷۳۹
خروس‌ها موفق شدند با برتری مقابل اروگوئه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ شوند. تیم ملی اروگوئه در مرحله اول جام جهانی ۲۰۱۸ با کسب سه پیروزی متوالی مقابل مصر، عربستان سعودی و روسیه صدرنشین گروه A. شد و در نخستین بازی دور حذفی نیز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک پرتغال را شکست دهد تا با چهار برد امروز به مصاف فرانسه برود، ولی غیبت ادینسون کاوانی در ترکیب این نماینده آمریکای جنوبی کاملا به چشم آمد، طوری که آن‌ها نتوانستند گلی برابر خروس‌ها بزنند و فرانسوی‌ها با دو گلی که رافائل واران (۴۰) و آنتون گریزمان (۶۱) به ثمر رساندند، به برتری دست یافتند.

تیم فرانسه در کنار درخشش گریزمان، با نمایش خوبی که خط دفاعی تیمش به ویژه رافائل واران و هوگو لوریس، دروازه‌بان‌اش داشتند، توانست روند شکست ناپذیری و یک تساوی و سه برد متوالی خود را حفظ کند و نخستین تیمی شوند که به مرحله نیمه نهایی جام جهانی می‌رسد؛ حریف بعدی خروس‌ها برنده بازی امشب تیم‌های برزیل و بلژیک خواهد بود.

فرناندو موسلرا، دروازه‌بان تیم ملی ارووئه که در چهار بازی گذشته تیمش یکی از بهترین نفرات بود و عملکرد قابل قبولی ارائه داده بود، روی گل دوم فرانسه واکنشی داشت که یادآور عکس‌العمل فاجعه‌بار کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید بود و مهر تاییدی به حذف تیمش از جام جهانی زد.
منبع: رویترز
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید