دستگیری عاملان قطعی برق در شرق تهران

دستگیری عاملان قطعی برق در شرق تهران

رئیس کلانتری ۱۱۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقان کابل‌های برق که سبب قطعی جریان برق در برخی مناطق نیز شده بودند، خبر داد.

کد خبر : ۶۰۱۲۳
بازدید : ۷۵۲
رئیس کلانتری ۱۱۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقان کابل‌های برق که سبب قطعی جریان برق در برخی مناطق نیز شده بودند، خبر داد. سرهنگ منصور حشمتیان در این باره گفت: چندی پیش واحد گشت موتوری کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به رفتار یک موتورسوار جوان مشکوک و برای بررسی موضوع به وی نزدیک شد، اما این موتورسوار به محض مشاهده ماموران با موتورسیکلت از محل فرار کرد که در پی آن، عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و این فرد آغاز شد.
دستگیری عاملان قطعی برق در شرق تهران
سرانجام متهم در محدوده خیابان وفادار توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل و موتورش نیز توقیف شد. وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد ابتدا قصد داشت با بیان اظهارات خلاف واقع خود را بی گناه نشان دهد، اما با توجه به اظهارات ضد و نقیض، سرانجام به جرم خود اعتراف کرد و گفت که به همراه دوستانش قصد سرقت کابل‌های برق را داشته و برای شناسایی محل و راه‌های در رو به آن جا آمده است.
رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با بیان این که متهم در بازجویی، محل اختفای همدستانش و نیز مالخری را که اقدام به فروش اموال به وی کرده بودند، معرفی کرد، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شدند و همزمان به محل اختفای همدست دیگر و مالخر رفتند و اقدام به دستگیری و انتقال آنان به کلانتری کردند.
حشمتیان با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهم و محل دستگیری مالخر صد‌ها متر کابل برق سرقتی و همچنین وسایل شهرداری همچون نرده‌های وسط بزرگراه و پل‌های عابر کشف و ضبط شد، گفت: متهمان که ۲۲، ۲۵ و ۲۶ ساله بودند، در بازجویی به بزه انتسابی اقرار کردند و محل سرقت کابل‌های برق در بزرگراه زین الدین را نیز به ماموران نشان دادند.
وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و از آن جا برای کشف دیگر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید