جزئياتی جالب از زندگي دختران پوتين

کرملين (کاخ رياست جمهوري روسيه) معمولاً سوالات مربوط به زندگي خصوصي پوتين را بي پاسخ مي گذارد و از حق داشتن حريم خصوصي براي او دفاع مي کند.

کد خبر : ۶۰۳۶
بازدید : ۴۵۲۱
کرملين (کاخ رياست جمهوري روسيه) معمولاً سوالات مربوط به زندگي خصوصي پوتين را بي پاسخ مي گذارد و از حق داشتن حريم خصوصي براي او دفاع مي کند.

به گزارش جام جم، از سوي ديگر شخص پوتين اطلاعات مربوط به خانواده اش را چنان محرمانه نگاه داشته که تا چندي قبل اکثر روس ها نمي دانستند دختران او چه شکلي هستند. ضمن اينکه کسي نمي داند همسر سابق پوتين، ليوميلا، از زمان جداييشان در کجا زندگي مي کند.

بر اساس اسناد موجود پوتين دو دختر دارد، کاترينا، 28 ساله و ماريا، 29 ساله و خود پوتين در نوامبر سال گذشته گفت که هر دو دخترش در روسيه زندگي مي کنند و او آنها را يک يا دو بار در ماه مي بيند.

يکي از اين دو دختر يعني کاترينا بسيار معروف شده و هر چند که وي را با نام کامل کاترينا تيخونووا مي شناسند اما رويترز در گزارش روز سه شنبه خود عنوان کرده که وي يکي از دو دختر پوتين است.

به نوشته رويترز، پس از روي کار آمدن پوتين در روسيه و تثبيت قدرت وي، اطرافيان پوتين به سرعت پله هاي ترقي را طي کرده و اغلب به ثروت زيادي رسيدند براي مثال پوتين در ماه آوريل اعلام کرد که درآمد وي در سال 2014 ميلادي معادل 119 هزار دلار بوده. پوتين صاحب دو دستگاه آپارتمان بوده و سهام دار يک گاراژ نيز محسوب مي شود.

اما کاترينا در کسب درآمد از پدر خود پيشي گرفته و دارايي وي و همسرش «کريل شامالوف» به دو ميليارد دلار مي رسد.

کريل شامالوف فرزند نيکلاي شامالوف از دوستان قديمي پوتين و از سهامداران اصلي بانک «روسيا» محسوب مي شود. آمريکا معتقد است اين بانک متعلق به خواص روسيه است.

رويترز براي اثبات ادعاي خود مبني بر اينکه کاترينا دختر ولاديمير پوتين است به سراغ يکي از مقامات روس رفته است. اين فرد کسي نيست جز «آندري آميکوف» نايب رئيس «گازپروم بانک».

آميکوف به رويترز گفته است که وي کاترينا را يک بار زمانيکه دختر کوچکي بود و يک بار نيز اخيرا ملاقات کرده و وي دختر پوتين است.

براي اولين بار چند ماه قبل آلکسي ناوالتي، بلاگر مخالف پوتين، گزارشي را در صفحۀ فيسبوکش انتشار داد که در آن از کاترينا تيخونوا به عنوان رييس سازماني که با دانشگاه ملي مسکو همکاري دارد، نام برده شده بود.

يک روز قبل از کار ناوالتي توسط «آر بي سي» يک هلدينگ رسانه اي مستقل گزارشي منتشر شد که نشان مي داد که تيخونووا در ميان کساني است که پيشبرد پروژۀ 1.7 ميليارد دلاري ساخت تاسيسات دانشگاهي را بر عهده دارند البته در آن گزارش، اشاره اي به ارتباط او با پوتين نشده بود و پس از آن ناوالتي در صفحۀ فيسبوک خود نوشت: آر بي سي ديروز دختر پوتين را در شوراي علمي دانشگاه ملي مسکو پيدا کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید