طرح فروش استثنایی ب.ام.و X1

طرح فروش استثنایی ب.ام.و X1

نرخ بهره فروش اقساطی هم برای پیش پرداخت 50 درصد معادل 22 درصد و برای پیش پرداخت 40 درصد معادل 23 درصد در سال محاسبه شده است.

کد خبر : ۶۰۸۹۷
بازدید : ۱۵۳۵
پرشیاخودرو برای علاقه مندان به خودروهای ب.ام.و شرایط فروش ویژه تابستانی خود را به مدت محدود اعلام می نماید. قیمت مدل‌های مختلف ایکس1 بسته به سطح تجهیزات بین 839 تا 879 میلیون تومان است ضمن اینکه شرکت شرایط نقد و اقساط را در کنار طرح فروش با تخفیف محصول شاسی‌بلند خود در وبسایت رسمی پرشیاخودرو به اطلاع متقاضیان رسانده است. ضمن اینکه شرایط فروش ویژه شامل اقساط 6 ماهه بدون بهره، اقساط 12 ماهه با بهره 16 درصد و بسته ویژه SP9 می باشد.
قیمت مدل‌های مختلف ایکس1 بسته به سطح تجهیزات بین 839 تا 879 میلیون تومان است ضمن اینکه شرکت شرایط نقد و اقساط را در کنار طرح فروش با تخفیف محصول شاسی‌بلند خود در وبسایت رسمی پرشیاخودرو به اطلاع متقاضیان رسانده است.
لازم به یادآوری است که کلیه خودروهای شرکت پرشیاخودرو دارای گارانتی 2 ساله / 40.000 کیلومتر می باشند. نرخ بهره فروش اقساطی هم برای پیش پرداخت 50 درصد معادل 22 درصد و برای پیش پرداخت 40 درصد معادل 23 درصد در سال محاسبه شده است. همچنین در شرایط خرید اقساطی پرداخت هزینه بیمه بدنه و مالیات ارزش افزوده به عهده شرکت پرشیاخودرو می باشد. مدت زمان تحویل کلیه خودروهای شرکت پرشیاخودرو 30 روز کاری می باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید