ماجرای جت شخصی جهانبخش چه بود؟

ماجرای جت شخصی جهانبخش چه بود؟

علیرضا با یک جت اختصاصی از پاریس به برایتون رفت. ستاره ایرانی برایتون با تشریفات خاصی وارد انگلیس شد و با این باشگاه قرارداد بست.

کد خبر : ۶۰۹۶۰
بازدید : ۶۷۶۵
علیرضا با یک جت اختصاصی از پاریس به برایتون رفت. ستاره ایرانی برایتون با تشریفات خاصی وارد انگلیس شد و با این باشگاه قرارداد بست. او از پاریس با یک جت اختصاصی عازم این کشور شد و برای همه جالب بود که بدانند ماجرای این جت چیست؟ حالا امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه‌های علیرضا در این باره به خبرگزاری تسنیم توضیحاتی داده است. او می‌گوید: «پس از اینکه به برایتون آمدیم، امکانات را بازدید کردیم و مذاکرات آغاز شد تا به توافق برسیم.
ماجرای جت شخصی جهانبخش چه بود؟

درخواست کردیم وقتی این ستاره ایرانی را به برایتون می‌آوریم، این ستاره به نحو احسن و آنطور که شایسته است وارد انگلیس شود. همین شد که باشگاه برای او جت اختصاصی فرستاد و یک نفر برای کار‌های ویزا و تشریفات به پاریس آمد و از یک فرودگاه شخصی در پاریس به یک فرودگاه شخصی در لندن رفتیم و بلافاصله پس از رسیدن به برایتون به بیمارستانی رفتیم تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذاریم.

تازه وقتی برای تست پزشکی می‌روید، استرس‌ها آغاز می‌شود که مبادا اتفاقی رخ بدهد، چون در آنجا پزشک‌ها می‌گفتند خیلی بازیکنان برای تست پزشکی آمده‌اند و تست پزشکی آن‌ها خوب نبوده است.

تا وقتی هم قراردادی امضا نشده بود، علیرضا بازیکن باشگاه محسوب نمی‌شود و استرس وقتی بیشتر شد که برایتونی‌ها از یک تست او صد درصد مطمئن نبودند. دوباره فردای آن روز در یک کلینیک دیگر تست پزشکی را انجام دادیم که صد درصد بهتر از تست قبلی بود و آنجا همه خوشحالی کردند و جشن گرفتند.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید