بازداشت سه متهم در پرونده مرگ دانش آموزان یزدی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد از بازداشت سه تن از دست اندرکاران اعزام چند نوجوان فوتبالیست به گرجستان خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد به میزان، گفت: پس از بازداشت دو نفر از دست اندرکاران اعزام دانش‌آموزان، با ارسال نیابت قضایی یک متهم دیگر نیز در کشور گرجستان بازداشت شد.

کد خبر : ۶۱۴۱۲
بازدید : ۸۶۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد از بازداشت سه تن از دست اندرکاران اعزام چند نوجوان فوتبالیست به گرجستان خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: پس از بازداشت دو نفر از دست اندرکاران اعزام دانش‌آموزان، با ارسال نیابت قضایی یک متهم دیگر نیز در کشور گرجستان بازداشت شد.
وی اظهار داشت: پس از دستور مستقیم دادستان کل کشور به دادستان یزد برای پیگیری پرونده، بلافاصله اقدامات قانونی پیگیری شد. خانواده دانش‌آموزان، اولیای دم، شاهدان و مطلعان این پرونده تحت تحقیق قرار گرفتند و فیلم صحنه جرم مطالبه و بررسی شده است تا ابعاد دقیق حادثه روشن شود.
این مقام قضایی تصریح کرد:، چون بیم جرایم مالی و سود‌جویی در این اعزام دانش‌آموزی متصور بود، حساب‌های بانکی متهمان نیز مسدود شده است. وی با اشاره به لزوم برخورد با عوامل تأسیس کننده آموزشگاه‌های ورزشی که نظارت لازم را بر مجموعه خود اعمال نمی‌نمایند، ابراز داشت: قرار نظارت قضایی مبنی بر جلوگیری از هرگونه برگزاری اردوی این باشگاه ورزشی که اقدامات غیرقانونی اخیر در حوزه آن انجام شده بود، صادر و ابلاغ شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد خاطرنشان کرد: این اطمینان به خانواده‌های دانش‌آموزان داده خواهد شد که دستگاه قضایی استان، حامی آنان خواهد بود و تا پایان رسیدگی به ابعاد این موضوع و برخورد با مسببان این حادثه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. مسئولان یک مدرسه فوتبال در یزد هفته گذشته ۳۲ دانش‌آموز را برای برگزاری اردوی تفریحی به گرجستان بردند که در این سفر سه تن از دانش‌آموزان بر اثر افتادن در رودخانه غرق شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید