جزئیات جدید از فاجعه اتوبوس نطنز

انتقال ۵ نفر از مصدومین کرمانی این حادثه از بیمارستان شهید بهشتی کاشان با اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی یزد و شهید باهنر کرمان در حال انجام است.

کد خبر : ۶۲۶۱۵
بازدید : ۱۶۹۰
محمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: انتقال ۵ نفر از مصدومین کرمانی این حادثه از بیمارستان شهید بهشتی کاشان با اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی یزد و شهید باهنر کرمان در حال انجام است.

وی افزود: تنها ۱ نفر از مصدومین ساکن تهران (مریم شهریاری) در بیمارستان کاشان بستری است. صابری تصریح کرد: ۲ نفر از مصدومین در مراکز درمانی چمران و سوانح سوختگی شهر اصفهان بستری هستند. (خانم راز اهل جیرفت و شمس الله صافی زاده) حمید زارع اهل انار نیز با وسیله نقلیه شخصی به شهرستان انار منتقل شده است.

صابری اظهارداشت: ایمان بهرامی از شهرستان (بافت) و امیر حسین سنجری از شهرستان (رودبار جنوب) به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل می‌شوند، ابوالفضل جمالی زاده و رضا رییسی از شهرستان (انار) نیز به مراکز درمانی شهر یزد منتقل می‌شوند.

وی از تلاش و همکاری دکتر حسین ریاحی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، ریاست بیمارستان شهید بهشتی کاشان و کادر درمان این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.
منبع: رکنا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید