دستگیری عاملان قتل بعد از ۹ سال

دستگیری عاملان قتل بعد از ۹ سال

یکی از متهمان به هویت "ح- د" با توجه به دستگیری همدست خود قصد فرار و خروج از کشور از طریق مرز هوایی را داشت که بلافاصله با همکاری پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی ناجا، در فرودگاه دستگیر و به پلیس آگاهی استان بوشهر منتقل شد.

کد خبر : ۶۲۶۶۸
بازدید : ۹۶۸
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل وقوع قتل و همدستش بعد از ۹ سال زندگی مخفیانه و فرار، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری عاملان قتل بعد از ۹ سال
سردار "خلیل واعظی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در روز یکم مهر سال ۸۸ دو سارق به قصد سرقت یک محموله برنج در محور "بوشهر- برازجان" با سلاح سرد (چاقو) با راننده کشنده تریلی درگیر می‌شوند که با مقاومت راننده خودرو، سارقان با چاقو وی را مجروح می‌کنند و متواری می‌شوند.
این مقام ارشد پلیس اظهار کرد: راننده تریلی سریعا توسط مردم به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل می‌شود که متاسفانه به علت جراحت شدید فوت می‌کند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش کارآگاهان پلیس برای شناسایی این افراد، گفت: با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و مطالعه کلیه جزئیات پرونده هویت یکی از عاملان قتل به نام "ر- ب" که هیچ گونه سرنخی از خود به جای نگذاشته بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر بوشهر توسط ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
سردار واعظی خاطرنشان کرد: این فرد در تحقیقات به عمل آمده و ارائه مدارک و مستندات، به قتل "م- ز" با همدستی فردی دیگر با استفاده از سلاح سرد (چاقو) به انگیزه سرقت محموله برنج اعتراف کرد.
سردار واعظی تصریح کرد: یکی دیگر از متهمان به هویت "ح- د" با توجه به دستگیری همدست خود قصد فرار و خروج از کشور از طریق مرز هوایی را داشت که بلافاصله با همکاری پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی ناجا، در فرودگاه دستگیر و به پلیس آگاهی استان بوشهر منتقل شد.
منبع: رکنا
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید