پشت پرده حمله تروریستی اهواز

پشت پرده حمله تروریستی اهواز

روز شنبه ۳۱ شهریور و همزمان با برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در سراسر کشور و نمایش اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی، دشمنان قسم خورده ملت ایران با اجیرکردن یک گروهک دون‌پایه تجزیه‌طلب و تروریستی در اهواز - شهر پایمردی و استقامت ایران اسلامی - دست به عملیات کور تروریستی زدند.

کد خبر : ۶۲۶۷۵
بازدید : ۱۸۲۸
میزان نوشت: منشاء گروهک‌های تروریستی، رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشور‌های مزدور و مرتجع منطقه است و تفاوتی ندارد که عاملان حمله تروریستی اهواز جزء کدامیک از گروهک‌ها هستند. همه آن‌ها تکفیری‌اند و توسط آمریکا و صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه تجهیز و تسلیح می‌شوند تا مردم بیگناه ما را به خاک و خون بکشند.
پشت پرده حمله تروریستی اهواز
روز شنبه ۳۱ شهریور و همزمان با برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در سراسر کشور و نمایش اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی، دشمنان قسم خورده ملت ایران با اجیرکردن یک گروهک دون‌پایه تجزیه‌طلب و تروریستی در اهواز - شهر پایمردی و استقامت ایران اسلامی - دست به عملیات کور تروریستی زدند.

این حمله کور تروریستی که در نتیجه آن ۲۵ فرزند ایران اسلامی به شهادت رسیدند، توسط عناصر گروهکی تجزیه‌طلب و تروریستی موسوم به «الاحوازی» صورت گرفته است.

اما عناصر گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی که روز شنبه با تیراندازی کور، ۲۵ فرزند ایران اسلامی را در اهواز شهید کردند، در کدام مناطق مستقر هستند و به چه رژیم‌هایی متصل‌اند؟ سرکرده این گروهک تروریستی چه کسی است؟ اقدامات این تروریست‌ها و تجزیه طلب‌‎ها، چه بوده است؟

قطعا گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی الاحوازی بسیار حقیرتر و دون‌پایه‌تر از آن است که کوچکترین تهدیدی برای امنیت پایدار کشور جمهوری اسلامی ایران باشد و این فضاسازی و تبلیغ از سوی حامیان خارج نشین تکفیری‌ها و تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌هاست که سعی دارند صرفا یک گروهک بسیار حقیر و دون پایه را عامل حمله تروریستی به اهواز معرفی کنند.

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح شنبه شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت که «منشاء گروهک‌های تروریستی، رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشور‌های مزدور و مرتجع منطقه است و برای ما تفاوتی ندارد که عاملان حمله تروریستی اهواز جزء کدامیک از گروهک‌ها هستند. همه آن‌ها تکفیری‌اند و توسط آمریکا و صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه تجهیز و تسلیح می‌شوند تا مردم بیگناه ما را به خاک و خون بکشند».

گروهکی تروریستی با عناصر پراکنده
اما آنچه مشخص است اینکه گروهک تروریستی و تجزیه‌طلبی که روز شنبه به روی مردم اهواز تیراندازی کور کرد، وابستگی کاملی به دولت‌های مرتجع و دست نشانده آمریکا در منطقه دارد. این گروهک سازمان مشخصی ندارد و صرفا از عده‌ای عنصر تروریستی پراکنده برخوردار است که هر ازگاهی با دستور صادره از سوی دشمنان ملت ایران، اقدام به عملیات ایذایی علیه کشور و مردم ما می‌کنند.

غرب، میزبان سرکردگان الاحوازی
هسته اصلی گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحوازی همچون بسیاری از گروهک‌هایی که دستانشان به خون مردم ایران آلوده است، سر در آخور غرب دارد و سرکردگان این گروهک سال‌هاست در کشور‌های غربی زندگی می‌کنند و از آنجا فرامین اربابانشان برای به قتل رساندن مردم ایران و تهدید و تحدید امنیت ایران اسلامی را دنبال می‌کنند. هلند، دانمارک و انگلیس سه کشور اروپایی هستند که سالهاست از سرکردگان گروهک تروریستی و تجزیه طلبی که عناصرش روز شنبه در اهواز به کودک چهار ساله نیز رحم نکردند، پذیرایی می‌کنند.

شامگاه شنبه نیز سفرای هلند و دانمارک و کاردار موقت انگلیس در غیاب سفیر به وزارت امور خارجه احضار شدند. بیشتر

انگلیس و هدف تجزیه ایران؛ هر جا نام تجزیه ایران است، انگلیسی‌ها آنجا هستند
مقر اصلی این تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها که گرایشات ضاله وهابی نیز دارند در لندن پایتخت انگلیس است. این تشکیلات ضدایرانی با سناریو سازی انگلیس، درصدد هستند که ایران را تجزیه کنند. از عمده اقدامات تروریستی این گروهک می‌توان به بمب گذاری بانک سامان اهواز، منابع طبیعی اهواز، انفجار در خطوط لوله نفت و ده‌ها مورد بمب گذاری، ترور و سرقت مسلحانه اشاره کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید