پرویز پرستویی: قرار نیست همیشه حاج کاظم باشم

پرویز پرستویی: قرار نیست همیشه حاج کاظم باشم

انتقاد‌ها به این ساخته سینمایی در شرایطی مطرح می‌شود که پرستویی «لس آنجلس-تهران» را متفاوت از سایر کمدی‌هایی می‌داند که هرازگاهی شاهد اکران آن‌ها هستیم، چرا که معتقد است در این فیلم از کلمات رکیک و توهین‌آمیز استفاده نشده است. او گفته: «عده‌ای از روز اول بدون آنکه این فیلم را ببینند شمشیر را برای آن از رو بستند.»

کد خبر : ۶۳۶۱۳
بازدید : ۸۴۹
پرویز پرستویی: قرار نیست همیشه حاج کاظم باشم
«لس آنجلس-تهران» در حالی میهمان سینما‌های کشور شده که گلایه برخی اهالی رسانه و منتقدان را به‌دنبال داشته است. پرویز پرستویی که یکی از بازیگران این فیلم کمدی است، در واکنش به بخشی از نقد‌هایی که متوجه خود او شده و اینکه «چرا بازی در چنین نقش و فیلمی را پذیرفته؟» گفته است «قرار نیست تا آخر عمر تنها در نقش‌هایی همچون «حاج کاظم» ظاهر شوم.»
او تأکید کرده یک بازیگر است و حق دارد نقش‌های مختلفی را بازی کند و روی پرده ببرد. انتقاد‌ها به این ساخته سینمایی در شرایطی مطرح می‌شود که پرستویی «لس آنجلس-تهران» را متفاوت از سایر کمدی‌هایی می‌داند که هرازگاهی شاهد اکران آن‌ها هستیم، چرا که معتقد است در این فیلم از کلمات رکیک و توهین‌آمیز استفاده نشده است.
او گفته: «عده‌ای از روز اول بدون آنکه این فیلم را ببینند شمشیر را برای آن از رو بستند.» این بازیگرکشورمان تأکید دارد مشکل سینمای امروز این نیست که بخشی از تماشاگران «لس آنجلس-تهران» را نپسندیده‌اند، بلکه مسأله اصلی اینجاست که در سینمای امروزما به جز فیلم‌هایی همچون تنگه ابوقریب و چند فیلم جدی، سایر فیلم‌هایی که اکران شده ویژگی سینما را ندارند!
او اغلب فیلم‌های در حال اکران را آثاری می‌داند که از استاندارد‌های سینمایی برخوردار نیستند و حتی تأکید دارد «روند فعلی بسیار خطرناک است چراکه سلیقه مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در نهایت به سینما آسیب می‌رساند.»
به‌گفته این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر این طور نیست که بتوان همه فیلم‌های کمدی را بی‌محتوا دانست. پ
رویز پرستویی اگرچه -به لحاظ سن و سال- قدری دیرتر از معمول در سینمای ایران مطرح شد، اما توانست با بازی‌هایی درخشان، خود را در عرصه بازیگری تثبیت کند. نقش‌های به یادماندنی او که بیشتر در فیلم‌های ابراهیم حاتمی کیا آفریده است، در ذهن بسیاری از مخاطبان سینما ماندگار شده است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید