ویدیو/ ماجرای بین امام جمعه و بخشدار الوار گرمسیری در ۱۳ آبان چه بود؟

ویدیو/ ماجرای بین امام جمعه و بخشدار الوار گرمسیری در ۱۳ آبان چه بود؟

امام جمعه و بخشدار هر دو به سمت تریبون می‌روند. اما این امام جمعه است که سخنرانی را شروع می‌کند، در این حین بخشدار الوار گرمسیری تسلیم نمی‌شود و برق سیستم صوتی مراسم را قطع می‌کند!

کد خبر : ۶۴۲۰۹
بازدید : ۱۷۲۱۸
ویدیو/ ماجرای بین امام جمعه و بخشدار الوار گرمسیری در ۱۳ آبان چه بود؟
فرادید | در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان اتنفاق عجیبی در بخش الوار گرمسیری (استان خوزستان) رخ می‌دهد. بعد از دعوت مجری از سخنرانان، امام جمعه و بخشدار تلاش می‌کنند برای سخنرانی از هم پیشی بگیرند. اما بعد از آنکه امام جمعه موفق به سخنرانی می‌شود، بخشدار سیستم صوتی را قطع می‌کند!
فیلم این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و توجه کاربران مجازی را به خود جلب کرده است.

آنطور که به نظر می‌رسد ابتدا کانال خبری خلیج خلیج فارس این ویدیو را منتشر می‌کند.
ماجرا از این قرار بود که در روز برگزاری مراسم ۱۳ آبان، هنگام اعلام سخنران توسط مجری برنامه، نام بخشدار را اعلام می‌کند.

اما آنطور که رسانه حوزه در خوزستان گزارش داده این کار مجری برخلاف مصوبه شورای فرهنگ عمومی بوده و قرار بوده حجت‌الاسلام محمدجواد حسینی منش، امام جمعه سخنرانی کند. به گزارش این رسانه یکی از مصوبات جلسه‌ای که پیرامون یوم‌الله ۱۳ آبان بود و به امضای مسئولین بخش الوار گرمسیری رسیده است، سخنرانی حجت الاسلام حسینی منش، امام جمعه این بخش در مراسم ۱۳ آبان بود.
اما همانطور که در ویدیو منتشر شده از مراسم دیده می‌شود بعد از اعلام اسم عباس پاپی بخشدار، امام جمعه و بخشدار هر دو به سمت تریبون می‌روند. امام جمعه از بخشدار می‌خواهد پشت تریبون نرود. بخشدار هم دست امام جمعه را از دستش جدا می‌کند و به سوی جایگاه می‌رود.

در نهایت حجت‌الاسلام حسینی منش سخنرانی را شروع می‌کند، اما در این حین بخشدار الوار گرمسیری برق سیستم صوتی مراسم را قطع می‌کند! ولی سخنرانی همچنان ادامه پیدا می‌کند.

تاکنون اظهار نظری رسمی در این باره نشده است. ویدیوی این اتفاق در توییتر بارها بازنشر شده است و کاربران نظرات مختلفی داده اند.
در بین رسانه‌های سراسری سایت جماران تنها ویدیوی این اتفاق را بدون هیچ توضیحی روی سایت خود قرار داده است. بر اساس گزارش‌های تایید نشده از اندیمشک پس از پایان مراسم نیز بین عده‌ای از مردم حاضر درگیری رخ داده است.

روزنامه خراسان هم به نظرات دو کاربر مجازی اکتفا کرد یکی از کاربران نوشت: «تا دیروز مسئولان تشنه خدمت بودن و تمام تلاششون رو می کردن تا یه میزی گیر بیارن بهش بچسبن تا خدمت کنن و این روزا دنبال میکروفون می گردن که مردم رو موعظه کنند».

کاربر دیگری نوشت: کاش به جای این که سر صحبت کردن دعوا کنن برای کمک به بخش و منطقه ای که هستن تلاش می کردن!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید