نگاهی به فیلم‌های روی پرده سینمای جهان

نگاهی به فیلم‌های روی پرده سینمای جهان

این هفته یک فیلم ترسناک به نام «اورلرد» نیز اکران گرفته که در دوران جنگ جهانی اول و در روز حمله متفقین به نرماندی فرانسه اتفاق می‌افتد. درام «اینجا و اکنون»، اکشن «رودخانه سرخ می‌شود» و درام رمانتیک «کارت‌پستال‌هایی از لندن» نیز از روز جمعه، ۱۸ آبان، در فهرست اکران قرار گرفته‌اند.

کد خبر : ۶۴۴۷۶
بازدید : ۲۴۰۴
درام‌های تاریخی اکران سینمایی این هفته عموما مبتنی‌بر رویداد‌ها و شخصیت‌های واقعی هستند و فیلم معرفی‌نشده «راپسودی بوهمی» که به ماجرای گروه موسیقی «کوئین» و خواننده مشهورش، فردی مرکوری، می‌پردازد نیز لااقل در حوزه تاریخ موسیقی معاصر جزء آن‌ها محسوب می‌شود.
علاوه‌بر این‌ها این هفته یک فیلم ترسناک به نام «اورلرد» نیز اکران گرفته که در دوران جنگ جهانی اول و در روز حمله متفقین به نرماندی فرانسه اتفاق می‌افتد. درام «اینجا و اکنون»، اکشن «رودخانه سرخ می‌شود» و درام رمانتیک «کارت‌پستال‌هایی از لندن» نیز از روز جمعه، ۱۸ آبان، در فهرست اکران قرار گرفته‌اند.

گرینچ دکتر سیوس
DR. SEUSS' THE GRINCH
نسخه انیمیشن سه‌بُعدی داستان مشهور «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید»، نوشته تئودور سیوس گایزل، ملقب به دکتر سیوس به داستان شخصیت بداخلاق و مردم‌گریزی می‌پردازد که مأموریت ربودن کریسمس و جلوگیری از شادی مردمان را برای خود در نظر گرفته است، اما وقتی با دختربچه مهربان و سخاوتمندی روبه‌رو می‌شود، نمی‌تواند نقشه‌اش را اجرا کند. بندیکت کامبربچ، صداپیشه نقش گرینچ است و آنجلا لنزبری، رشیدا جونز، کنان تامپسون و فارل ویلیامز از دیگر صداپیشگان این فیلم ۸۶ دقیقه‌ای استودیو یونیورسال به کارگردانی کریس ملداندری و جنت هیلی هستند.
نگاهی به فیلم‌های روی پرده سینمای جهان

دختری در تار عنکبوت
THE GIRL IN THE SPIDER'S WEB
داستان دیگری از مجموعه رمان‌ها و فیلم‌های در اصل سوئدی «دختری با خالکوبی اژدها» که البته رمانش را دیوید لگارکانتز بر اساس شخصیت رمان‌های سه‌گانه استیگ لارسن نوشته است. کارگردانی این محصول مشترک کانادا، آلمان، سوئد، بریتانیا و آمریکا را فیده آلوارز برعهده داشته و فیلم‌نامه‌اش را استیو نایت نوشته است.
نگاهی به فیلم‌های روی پرده سینمای جهان
لیزبت سالاندر که نقش او را در این فیلم کلر فوی بازی کرده است در این درام جنایی ۱۱۵ دقیقه‌ای همراه با بلومکویست روزنامه‌نگار (سورید گودناسن) در شبکه‌ای از جنایت سایبری و فساد حکومتی به دام افتاده‌اند.

پادشاه یاغی
OUTLAW KING
دیوید مکنزی، کارگردان آمریکایی، در این فیلم به یک ماجرای تاریخی بریتانیا پرداخته که بازگویی داستان واقعی رابرت بروس، از پادشاهان اسکاتلند است که در قرون وسطا از یک اشراف‌زاده شکست‌خورده به یاغی قهرمان مردم تبدیل شد و با انگلستان تحت سلطنت ادوارد اول مبارزه کرد.
نگاهی به فیلم‌های روی پرده سینمای جهان
کریس پاین، آرون تیلر جانسن، فلورنس پو و بیلی هاولی از بازیگران این فیلم هستند. زمان نمایش درام تاریخی اکشن «پادشاه یاغی» که با بودجه ۱۲۰ میلیون دلار تهیه شده، ۱۲۱ دقیقه است.

پیترلو
PETERLOO
ماجرای کشتاری که ۱۹۹ سال پیش در میدان سنت‌پیترز شهر منچستر اتفاق افتاد و به «قتل‌عام پیترلو» شهرت یافت، دست‌مایه درامی تاریخی از مایک لی، فیلم‌ساز نامدار انگلیسی، قرار گرفته است.
نگاهی به فیلم‌های روی پرده سینمای جهان
در آن ماجرا سربازان سواره‌نظام به تظاهرات مسالمت‌آمیز حدود ۶۰ هزار نفر طرفداران دموکراسی و انتخابات آزاد حمله بردند که ۱۸ کشته و حدود ۷۰۰ مجروح برجا گذاشت. روری کینیر، ماکسین پیکه و دیوید بمبر از بازیگران این فیلم هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید