قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۲۰ آذر ۹۷

قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۲۰ آذر ۹۷

سکه طرح جدید امروز در ادامه روند کاهشی خود در چند روز گذشته به قیمت ۳۵۹۱۰۰۰ تومان رسید. بقیه مسکوکات طلا هم امروز در بازار با کاهش قیمت مواجه بودند.

کد خبر : ۶۵۳۸۶
بازدید : ۲۵۲۱
فرادید | سکه طرح جدید امروز سه شنبه در بازار با قیمت ۳۵۹۱۰۰۰ تومان معامله شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار امروز ۳۱۷۰۰۰ تومان شد. سکه گرمی نیز با کاهش محسوسی به قیمت ۶۳۱۰۰۰ تومان رسید.
قیمت طلا و سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۲۰ آذر ۹۷
قیمت طلا و سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۲۰ آذر ۹۷
قیمت ها بروز رسانی می شود
مثقال طلا ۱۳۷۳۵۰۰
طلای۱۸عیار ۳۱۷۰۰۰
طلای ۲۴ عیار ۴۲۸۸۰۰
سکه قدیم ۳۵۰۱۰۰۰
سکه جدید ۳۵۹۱۰۰۰
نیم سکه ۱۸۶۱۰۰۰
ربع سکه ۱۰۶۱۰۰۰
سکه گرمی ۶۳۱۰۰۰
ارزش طلایی سکه ۳۰۴۲۹۲۹
انس طلا ۱۲۴۷.۶ دلار

ریزش دلار در صرافی‌های دولتی/ قیمت دلار ۱۰۶۰۰ تومان شد

صرافی‌های دولتی که صبح امروز با دلار ۱۰۷۵۰ تومانی فعالیت خود را آغاز کرده بودند هم اکنون دلار را با قمیت ۱۰۶۰۰ تومان می‌فروشند.

سیر نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که تقاضا برای خرید ارز و سکه نیز نزولی شده است. اما نکته جالب سبقت گرفتن بازار آزاد ارز از صرافی‌های دولتی در ریزش قیمت هاست.

هم اکنون دلار در بازار آزاد با قیمت ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان فروخته می‌شود این درحالی است که قیمت فروش دلار در صرافی‌های دولتی ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است. دلار در صرافی‌های دولتی از مردم ۱۰ هزار و ۵۸۰ تومان خریداری می‌شود.

قیمت فروش یورو در صرافی‌های دولتی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ ضمن آنکه قیمت خرید یورو دراین صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

فعالان بازار معتقدند سیاست‌های اخیر بانک مرکزی از اصلی‌ترین دلایل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز است؛ بازاری‌ها می‌گویند: محدودیت‌های اخیر چک تضمینی و تراکنش‌های بانکی عامل مهمی است که موجب ارزانی قیمت‌ها در این بخش شده است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی و با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۷/۰۹/۲۰|نرخ ۲۲ ارز کاهشی شد

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید