برنامه کنسرت خواننده‌ها و قیمت بلیط

برنامه کنسرت خواننده‌ها و قیمت بلیط

چهره‌ها و گروه‌های معروف موسیقی از امروز به مدت یک هفته ۲۲ کنسرت مختلف را در بیش از ۴۰ سانس برگزار می‌کنند.

کد خبر : ۶۵۹۴۷
بازدید : ۱۴۵۷
آغاز زمستان برای گروه‌های موسیقی بازار تازه‌ای است. در چند سال اخیر بازار آلبوم‌های موسیقی به واسطه گسترش رسانه‌های اجتماعی و اینترنتی و دانلود غیرقانونی آثار از رونق افتاده و به همین دلیل برگزاری کنسرت به تنها راه درآمدزایی گروه‌های موسیقی تبدیل شده است.
برنامه کنسرت خواننده‌ها و قیمت بلیط
شاید همین موضوع باعث شده تا ترافیک کنسرت‌ها در مناسبت‌ها و زمان‌های خاص بیش از همیشه باشد و نوازندگان و خوانندگان تصمیم بگیرند که هر سال در چند نوبت کنسرت برگزار کنند. با فرا رسیدن نخستین روز‌های زمستان کنسرت‌های موسیقی هم شروع شده است.
چهره‌ها و گروه‌های معروف موسیقی از امروز به مدت یک هفته ۲۲ کنسرت مختلف را در بیش از ۴۰ سانس برگزار می‌کنند.
نکته جالب قیمت بلیت کنسرت‌های موسیقی است که در مقایسه با سال‌های گذشته تغییر چندانی نکرده و در برخی موارد هم کاهش قیمت داشته است.
میانگین قیمت بلیت کنسرت‌هایی که این هفته در تهران برگزار می‌شود حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

موسیقی پاپ
ماکان بند: امروز کنسرتی ویژه را در سالن ایرانیان به روی صحنه می‌برد که همه بلیت‌های آن ۴۵هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

بمرانی: امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود؛ این کنسرت دو سانس در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ دارد و بلیت‌های آن از ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

میثم ابراهیمی: فردا در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در برج میلاد تهران برای هوادارانش خواهد خواند. قیمت بلیت این اجرا ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

محسن ابراهیم‌زاده: ششم و هفتم دی ماه در برج میلاد ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت از ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان است.

محمد علیزاده: این خواننده معروف پاپ هم هفتم و هشتم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه ساعت۱۹:۳۰ و ۲۲:۴۵ برای هوادارانش خواهد خواند. قیمت بلیت این اجرا ۵۰ تا ۱۵۵ هزار تومان تعیین شده است.

پازل بند: این گروه هم دهم دی ماه در برج میلاد ساعت ۱۸ و۲۱:۳۰ اجرا خواهد داشت. بلیت این کنسرت ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

هوروش بند: این گروه هم در روز دهم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه ساعت ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان تعیین شده است.

حمید هیراد: این خواننده روز ۱۱ دی ماه در برج میلاد ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت. بلیت این اجرا ۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

فرزاد فرزین: روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ برای هوادارانش خواهد خواند. قیمت بلیت این کنسرت ۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است.

علیرضا طلیسچی: ۱۳ دی‌ماه در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود؛ علاقه‌مندان این خواننده پاپ باید برای حضور در کنسرت او که در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ اجرا می‌شود بهای ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان را بپردازند.
موسیقی سنتی، تلفیقی و محلی
آوای موج: این گروه بندری هم امروز ساعت ۲۱ در برج آزادی کنسرت برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اجرا ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان بپردازند.

حسین صفامنش: این خواننده کرد نیز امروز در تالار وحدت کنسرت خواهد داد و علاقه‌مندان برای خرید بلیت این اجرا باید ۴۰ تا ۱۴۰ هزار تومان هزینه کنند.

خجسته: این گروه پس‌فردا ساعت ۱۸:۳۰ در تالار رودکی به روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت این اجرا ۴۰ و ۵۰ هزار تومان است.

بهار آفرین: این گروه با اجرای ویژه بانوان هفتم دی ماه ساعت ۱۴ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. بلیت این اجرا ۵۰ تا ۱۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رحیم شهریاری: دوستداران موسیقی آذری می‌توانند روز ۹ دی ماه در برج میلاد ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ به کنسرت رحیم شهریاری بروند. بلیت این اجرا ۴۵ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

آوای مهربانی: این گروه موسیقی روز‌های ۹ و ۱۰ دی در سالن میلاد نمایشگاه تهران اجرا خواهد داشت؛ قیمت بلیت‌های این کنسرت با نام «ردپای خاطره» ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است و ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود.

گیسو: کنسرت گروه موسیقی بانوان گیسو شنبه ٨ دی‌ماه ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. قیمت بلیت این اجرا که در دو بخش فارسی و کردی تدارک دیده شده، ۷۰ هزار تومان است.
موسیقی کلاسیک و اجرا‌های غیرکلامی
بل‌کانتو: اجرای ارکسترال و گروه کر بل‌کانتو نیز کنسرت اپرای ایتالیایی خود را هفتم دی‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌کند؛ مخاطبان این اجرا باید ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان برای حضور در این کنسرت هزینه کنند.

مانجین: این ارکستر به رهبری ارسلان کامکار ساعت ۲۱:۳۰ فردا در تالار وحدت خواهد نواخت؛ بلیت‌های این اجرا ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سامیا: این گروه موسیقی هم در تالار وحدت ۱۲ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ اجرا دارد. قیمت این اجرا ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

امین غفاری: ۱۰ و ۱۱ دی ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی رسیتال ویولن خواهد داد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۷۰ و ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

آوام: این گروه ارکسترال هم ۱۱ دی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌کند؛ بلیت‌های این اجرا ۴۵ تا ۱۰۵ هزار تومان قیمت دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید