ماجرای ویدیوئی که برند علی دایی را زنده کرد

ماجرای ویدیوئی که برند علی دایی را زنده کرد

دایی اینگونه برند خود را دوباره بازسازی کرد و همه را به تحسین وا داشت. علی دایی به ما نشان داد سرمایه اجتماعی چگونه به دست می‌آید و چگونه می‌توان به اوج بازگشت. همان سرمایه اجتماعی که بسیاری از مسئولان، مدیران، نمایندگان و... دنبال آن هستند، اما کمتر توانستند به آن برسند.

کد خبر : ۶۶۱۶۰
بازدید : ۱۹۸۸
ماجرای ویدیوئی که برند علی دایی را زنده کرد
او همان علی دایی مغرور و یک دنده ماست. یادمان نمی‌آید تا به حال چنین، اشک و بغض او را دیده باشیم. یادمان نمی‌آید این بازیکن یک دنده و قلدر ما، این چنین سرش پایین باشد و از شدت بغض و ناراحتی نتواند به صحبت‌های خودش ادامه دهد.
بار‌ها و بار‌ها ویدئوی او که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده را دیده ایم.
ویدئوی گریه علی دایی در مراسم تکمیل خانه‌های زلزله زده‌های کرمانشاه
علی دایی در مراسم تکمیل خانه‌های زلزله زده‌های کرمانشاه که برای ساخت آن از مردم کمک گرفته بوده حضور پیدا کرد و مردم منطقه در شمایل یک قهرمان از او استقبال کردند.
قهرمانی که داشت از یادمان می‌رفت چقدر محبوب می‌تواند باشد و تاثیرگذار. قهرمانی که با برخی تند خویی‌های خود از چشم طرفدارانش افتاده بود. او، اما سرقولش ایستاد و به اعتماد مردمی که به حساب او پول ریخته بودند جواب دلگرم کننده داد.
حالا على دایی دوباره به همان برند محبوب سابق خود نزدیک می‌شود. برندی به نام «على دایی». او این روز‌ها به دعوت کی روش هم جواب مثبت داده و گفته از این هفته در کنار تیم ملی خواهد بود و برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کمک خواهد کرد.
او اینگونه برند خود را دوباره بازسازی کرد و همه را به تحسین وا داشت. علی دایی به ما نشان داد سرمایه اجتماعی چگونه به دست می‌آید و چگونه می‌توان به اوج بازگشت. همان سرمایه اجتماعی که بسیاری از مسئولان، مدیران، نمایندگان و... دنبال آن هستند، اما کمتر توانستند به آن برسند.
علی دایی قول داده بود خانه‌های خود را تا اول زمستان تحویل مردم کرمانشاه دهد. او روستای «مله رولان» را انتخاب کرد تا با ۱۰ میلیارد تومانی که جمع آوری کرده بود بتواند خانه‌های مردم آن منطقه را بسازد.
او درباره روند کار خود گفته بود: «تا به حال سفت کاری ۲۵ واحد را انجام دادیم. بنیاد مسکن در این روستا مشغول ساخت و ساز ۲۰ واحد بود که متاسفانه پیمانکار این پروژه آن را نیمه کاره رها کرده و ما مسئولیت این ۲۰ واحد را هم به عهده گرفته ایم تا به اتمام برسانیم... ما قول دادیم که در این روستا ۷۱ خانه برای مردم بسازیم و مطمئن باشید تا ریال آخری که از کمک مردم داریم، خرج این روستا‌ها می‌شود.»
دایی قول داد و به قولش عمل کرد و حالا حتی پا پس نکشیده و قول‌های جدیدی نیز داده است: «کلنگ ساخت مجتمع ۶۰ واحدی در روستای تپانی جدید را زدیم... در روستای تپانی قدیم ۱۲ واحد نیمه کاره مانده و رها شده بود که نتوانسته بودند کار ساخت و تکمیل آن‌ها را به اتمام برسانند را تکمیل می‌کنیم.»
علی دایی، این روز‌ها پست و سمت دولتی ندارد، مدتی از محبوبیتش فاصله گرفت و خرده‌های بسیاری به او گرفته شد، اما خیلی زود توانست با مسئولیت پذیری به اوج بازگردد؛ قابل توجه مدیرانی که با هر اتفاقی از خود سلب مسئولیت می‌کنند و آن را گردن پیمانکاران می‌اندازند.
منبع: هفت صبح
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید