ماجرای کت واک نامرئی‌ها

ماجرای کت واک نامرئی‌ها

چون نمی‌توانستند کت‌واک با حضور زنان بگذارند، پوشش آبی تن مدل‌های زن کردند و بر روی پوشش آبی، لباس‌های برند را پوشانده‌اند. بعد رنگ آبی را در فرآیند مشابه کروماکی حذف کردند. در حقیقت با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده توانستند زنان را محو کنند تا این مراسم برگزار شود!

کد خبر : ۶۶۱۹۰
بازدید : ۹۸۹
ماجرای کت واک نامرئی‌ها
طی روز‌های گذشته، پلیس هرمزگان خبر از شناسایی و انهدام بزرگترین باند شبکه مدلینگ در این استان داد.
خبر را سردار عزیزاله ملکی، رئیس پلیس این استان اعلام کرد و گفت: «ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای دومین طرح عملیاتی فتح یک در استان با موضوع مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، با انجام کار اطلاعاتی و رصد و پایش‌های صورت‌گرفته در فضای مجازی، افراد و گروه‌هایی را که تحت عنوان مدلینگ در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام فعال بودند، شناسایی کردند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.»

به گفته او این اتفاق پس از انجام تحقیقات غیرمحسوس و بررسی‌های اطلاعاتی انجام گرفت و به این ترتیب تعدادی از خانم‌های مدل‌شده با همکاری برخی صنوف ازجمله آرایشگاه‌های زنانه، مزون‌ها و آتلیه‌ها به صورت گسترده و سازمان‌یافته مبالغی بین ٥٠٠‌هزار تا یک‌میلیون تومان دریافت می‌کردند.
«اعضای این شبکه با انتشار تصاویر و کلیپ‌های غیراخلاقی اقدام به هنجارشکنی کرده که در این رابطه با هماهنگی مقام قضائی تعداد ٥٤ نفر شناسایی شدند و برخورد‌های قانونی لازم در این خصوص انجام شد.
همچنین به استناد موضوع ماده ٢١ قانون جرایم رایانه‌ای استفاده ابزاری از افراد، اشاعه فحشا و منکرات، تحریک و تشویق به ارتکاب اعمال منافی عفت، انتشار، توزیع و معامله محتوای علیه عفت و اخلاق عمومی در فضای مجازی و به استناد ماده ٦٣٨ قانون مجازات اسلامی جریحه‌دارکردن عفت عمومی جرم تلقی شده و با کاربران و افراد متخلف با قاطعیت برخورد قانونی می‌شود.»
این اتفاق درحالی در روز‌های گذشته خبرساز شد که برگزاری ایونتی در تهران که در آن زنان مدل به نحوی و با استفاده از تکنولوژی خاصی حذف شده بودند هم در صدر اخبار قرار داشت.
در این مراسم، چون نمی‌توانستند کت‌واک با حضور زنان بگذارند، پوشش آبی تن مدل‌های زن کردند و بر روی پوشش آبی، لباس‌های برند را پوشانده‌اند. بعد رنگ آبی را در فرآیند مشابه کروماکی حذف کردند. در حقیقت با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده توانستند زنان را محو کنند تا این مراسم برگزار شود!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید