سامسونگ و ال جی؛ دو رقیب بی‌همتا در میان مایکروفرها

مایکروفرهای بالاتر از یک میلیون تومان که در سایت دیوار آگهی شده‌اند، یا آکبند هستند یا مایکروفرهای کارده‌ای هستند که برنامه‌های بیشتری نسبت به مدل‌های ارزان دارند.

کد خبر : ۶۶۹۵۱
بازدید : ۷۶۴

مایکروفر دیگر آن وسیله ساده تک دکمه‌ای نیست که تنها یک کارآیی داشت: گرم کردن غذا. آن هم با هزار مصیبت، مثلا قسمت‌هایی از خوراکیمان همچنان سرد می‌ماند یا حتی ظرف آن می‌شکست. مایکروفرها سال به سال پیشرفت کردند و حالا بعضی از آن‌ها طوری طراحی شده است که کمتر با اجاق گاز سروکار داشته باشیم.

اما در این سال‌ها کدام مایکروفر بیشترین خواهان را داشته است؟ برای پاسخ به این سوال به سراغ آگهی‌های فروش مایکروفر در سایت دیوار می‌رویم. زیرا این سایت مرجع خرید و فروش دست دوم است و البته اجناس نو در آن نیز به حراج گذاشته می‌شود. لازم به ذکر است تمامی مایکروفرهای بررسی شده در این یادداشت، از نوع رومیزی هستند. زیرا این نوع بیشترین آمار خرید و فروش را در بازار دارد.

سامسونگ

در سایت دیوار بازار فروش مایکروفر با آگهی‌های متنوع، قیمت‌های گوناگون و البته برندهای معروف، داغ است. سامسونگ و ال جی، دو برندی هستند که بیشترین آگهی را به خود اختصاص داده‌اند و به سختی می‌توان گفت کدام یک در این رقابت پیروز بوده‌اند. با این حال از سامسونگ شروع می‌کنیم. مایکروفرهای این برند در این سایت از 300 هزار تومان آغاز و تا یک میلیون و 700 هزار تومان ختم می‌شوند.

به عنوان مثال یک مایکروفر 40 لیتری سفید رنگ سامسونگ با قابلیت گریل و دارای تایمر، به قیمت 320 هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید قیمت همین وسیله در بازار 530 هزار تومان است و او به دلیل مهاجرت، آن را فوری به حراج گذاشته تا به فروش برود. همین مایکروفر در آگهی دیگری 420 هزار تومان آگهی شده است. البته در این حدود قیمت، یعنی 400 هزار تومان، چند مدل دیگر به چشم می‌خورد. مثلا مایکروفر 30 لیتری سامسونگ با برنامه پخت ترکیبی، گریل و جوجه گردان به قیمت 400 هزار تومان به حراج گذاشته شده است.

مایکروفرهای بالاتر از یک میلیون تومان که در سایت دیوار آگهی شده‌اند، یا آکبند هستند یا مایکروفرهای کارده‌ای هستند که برنامه‌های بیشتری نسبت به مدل‌های ارزان دارند.

مثلا گران‌ترین مایکروفر سامسونگی که در این سایت دیده می‌شود، یک میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد. این مایکروفر 40 لیتری، از نوع سولاردام و نو است. پخت ترکیبی، بخارپزی، سیستم گریل و کانوکشن و سنسور هوشمند پخت یک‌نواخت از دیگر قابلیت‌های این وسیله به شمار می‌رود.

ال جی

ال جی نسبت به سامسونگ برند گران‌تری است. به عنوان مثال ارزان‌ترین آگهی فروش مایکروفر ال جی در سایت دیوار 450 هزار تومان قیمت دارد. این مایکروفر 23 لیتری و دارای برنامه پخت ترکیبی و سیستم یخ‌زدایی است. همچنین مجهز بودن به برنامه گرم نگه‌داشتن غذا دیگر امکانی آن است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

بیشترین مایکروفرهای قابل فروش ال جی در سایت دیوار، قیمت‌هایی میان 800 تا یک میلیون تومان دارد. مثلا مایکروفر 40 لیتری ال جی، در حد نو و بسیار سالم با برنامه پخت کانوکشن، ترکیبی، گریل، یخ زدایی، سیستم هوشمند پخت یک‌نواخت و جوجه‌گردان به قیمت 850 هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده در ادامه آگهی ذکر کرده به دلیل مهاجرت با دلار 3 هزار و 800 تومانی، آن را به حراج گذاشته است.

گران‌ترین آگهی فروش مایکروفر این برند در دیوار، دو میلیون و 550 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این مایکروفر 50 لیتری سولاردام، برنامه هیتر زغالی، پخت ترکیبی، کانوکشن، گریل، جوجه‌گردان دارد. همچنین قابلیت تنظیم خودکار وات، از قابلیت منحصر به فرد این مایکروفر است.

منبع: ویرلن

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید