اگر قصد خرید ون دارید با ون هایس برلیانس آشنا شوید

اگر قصد خرید ون دارید با ون هایس برلیانس آشنا شوید

بعد از تعیین نوع ون، نکته دیگری که در خرید ون باید مورد بررسی قرار بگیرد فضای در دسترس و تعداد سرنشینان ون است. ون‌ها به طور معمول بین 9 تا 15 مسافر را در خود جای می‌دهند.

کد خبر : ۶۷۰۴۷
بازدید : ۱۵۸۷۰

ون‌ها خودروهایی هستند که هم‌زمان ویژگی‌های مثبت خودروهای سدان و مینی بوس ها را در خود جای می‌دهند. با این حال اگر قصد خرید ون را داشته باشید در ایران گزینه‌های زیادی برای شما وجود ندارد. یکی از معدود انتخاب‌های موجود در ایران ون هایس برلیانس است که در اینمقاله با آن آشنا خواهیم شد.

ون هایسh2l برلیانس توسط شرکت پارس خودرو به بازار عرضه شده است.

معیار هایی که برای خرید ون باید در نظر بگیریم

اگر قصد خرید ون دارید باید به چند نکته کلیدی در خرید این خودروها توجه کنید. ون‌ها در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگونی طراحی شده‌اند. به همین دلیل باید بر اساس نیاز و کاربردی که برای خرید ون در نظر داریداقدام به خرید ون کنید. بعد از تعیین نوع ون، نکته دیگری که در خرید ون باید مورد بررسی قرار بگیرد فضای در دسترس و تعداد سرنشینان ون است. ون‌ها به طور معمول بین 9 تا 15 مسافر را در خود جای می‌دهند.

نکته بعدی امکانات و تجهیزات ون است. اگر قصد خرید ون را دارید باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید. ون‌ها نزدیکی زیادی با خودروهای معمولی دارند به همین دلیل تقریباً تمام امکانات یک خودروی معمولی را در خود جای می‌دهند. در کنار این موضوعات فراموش نکنید که در خرید ون باید به نکات ایمنی نیز توجه کنید.

اگر قصد خرید ون دارید با ون هایس برلیانس آشنا شوید

ون هایس h2l برلیانس، یک انتخاب مناسب برای خرید ون

مدتی است که پارس خودرو و سایپا اقدام به تولید و فروش خودرو چینی ون h2l برلیانس در ایران کرده‌اند. این ون چینی به عنوان تاکسی و آمبولانس در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در ایران قصد خرید ون داشته باشید گزینه‌های زیادی در دسترس شما نخواهد بود. با این حال ون هایسh2l می‌تواند در صورتی که از نقاط ضعف آن چشم پوشی کنیمیک انتخاب مناسب برای خرید ون در ایران باشد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات کلی ون هایس h2l برلیانس

ون هایسh2l برلیانس تنها خودروی ون تولیدی گروه خودرو سازی سایپاو پارس خودرو است. این خودرو در سه تیپ استاندارد، دلوکس و فلگ شیپ با ظرفیت حمل 13 نفر تولید می‌شود. نسخه دلوکس به عنوان ون تاکسی مورد استفاده قرار گرفته است. فلگ شیپ نیز نسخه فول امکانات این خودرو محسوب می‌شود.

مشخصات فنی ون هایس h2l برلیانس

در این ون از یک موتور 4 سلیندر 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 163 اسب بخار استفاده شده است. گیربکس در نظر گرفته در این خودرو از نوع دستی 5 سرعته است. حداکثر سرعت ون هایس برلیانس 150 کیلومتر ثبت شده است. این خودرو داراییک باک 70 لیتری است و از میانگین مصرف سوخت آن در 100 کیلومتر اطلاعاتی در دسترس نیست. از لحاظ فنی قدرت این خودرو با توجه به مصارفی که برای آن در نظر گرفته‌اند کافی به نظر می‌رسد.

اگر قصد خرید ون دارید با ون هایس برلیانس آشنا شوید

ایمنی و تجهیزات ون هایس برلیانس

ون هایس برلیانس از سیستم ترمز ABS+EBD به همراه ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای بهره می‌برد. برای ایمنی راننده و سرنشین جلو دو کیسه هوا در نظر گرفته شده است. همه صندلی‌های این ون دارای کمربند ایمنیسه نقطه‌ای است. قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور نیز در نسخه فلگ شیپ در دسترس خواهد بود. یک کپسول آتش نشانی و چکش خروج اضطراری سایر تجهیزات ایمنی این خودرو را شامل می‌شود.

امکانات ون هایس برلیانس

ون هایس برلیانس دارای امکانات پایه‌ای مانند سیستم تهویه هوای دستی برای سر نشینان جلو و عقب، گرم کن عقب از کف، سنسور دنده عقب و آینه بقل برقی است. در نسخه فلگ شیپ سیستم مولتی مدیای لمسی به همراه سیستم مسیریاب و دوربین دید عقب نیز در نظر گرفته شده است.

قیمت ون هایس H2L برلیانس

در حال حاضر ون هایسH2Lبرلیانس2017 در بازار خرید و فروش خودروی کارکرده چیزی مابین 200 تا300 میلیون تومان بسته به کاربرد، معامله می‌شود. به عنوان مثال در سایت دیوار شخصی ون هایس h2l برلیانس با 100 هزار کارکرد، مدل 96 و گارانتی تا 150هزار کیلومتر را 220میلیون تومان آگهی کرده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید