با تحریک دعانویس، پدر فرزندانش را کشت

با تحریک دعانویس، پدر فرزندانش را کشت

در بررسی‌های صورت‌گرفته محرز شد که انگیزه پدر خانواده از این جنایت درگیری خانوادگی و عدم کنترل خشونت بوده است. دادستان فردیس نیزگفت: متهم اختلال روانی دارد و با تحریک یک دعانویس دو فرزند خود را به قتل رسانده است.

کد خبر : ۶۹۵۴۳
بازدید : ۱۲۴۳۲
قتل 2 کودک به‌ دست پدر با تحریک دعانویس
مردی که بعد از قتل دو فرزندش خودزنی کرده در وضعیت وخیمی به‌سر می‌برد و با مرگ دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

وقوع این جنایت به گفته سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده پلیس شهرستان فردیس استان البرز، ساعت ۱۰:۱۲ صبح دیروز به مأموران اعلام شد و آن‌ها بعد از حضور در بیمارستان متوجه شدند دختری ۱۲ ساله و برادر هفت‌ساله‌اش با ضربات چاقو کشته شده‌اند و پدر آن‌ها نیز به‌شدت مجروح شده و در وضعیت وخیمی به‌سر می‌برد.
کارآگاهان جنایی بعد از اطلاع از این جنایت وارد عمل شدند و با بررسی شواهد و نشانه‌های اولیه فهمیدند پدر دو کودک خودزنی کرده و رگ دست خود را بریده است. به‌این‌ترتیب معلوم شد او ابتدا دو کودکش را کشته و سپس سعی کرده به زندگی خود پایان بدهد.
این فرضیه زمانی قطعیت یافت که مادر مقتولان تحت بازجویی قرار گرفت. او از اختلافات خود با شوهرش پرده برداشت و گفت: من و شوهرم از مدت‌ها قبل دچار مشکل شده بودیم و من دیگر نمی‌توانستم این زندگی را تحمل کنم، به همین دلیل تصمیم گرفتم او را ترک کنم و کار‌های مربوط به طلاق را انجام بدهم. بعد از آخرین دعوا، با بچه‌ها به حالت قهر خانه را ترک کردم.
بعد از آن بود که شوهرم به سراغم آمد و با اصرار زیاد بچه‌ها را از من گرفت و با خودش به خانه برد. بعد از آن دیگر خبری از بچه‌ها نداشتم تا اینکه صبح امروز - شنبه- همسایه‌ها با من تماس گرفتند و گفتند از خانه ما صدای دادوفریاد می‌آید. من که نگران شده بودم، به‌سرعت خودم را به خانه رساندم، اما هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. در نهایت وارد خانه شدم و صحنه وحشتناکی را دیدم. دختر و پسرم غرق در خون بودند و شوهرم هم نیمه‌جان بود.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به محل وقوع جرم رفتند و آنجا را نیز بازرسی کردند. تمام شواهد نشان می‌داد فردی غریبه وارد این خانه نشده و پدر خانواده مسئول قتل کودکانش است، اما امکان بازجویی از متهم به دلیل وخامت حالش وجود ندارد و مأموران اکنون منتظر هستند تا در صورت بهبودی او در‌این‌باره پرس‌وجو کنند.

سرهنگ جنتی درباره این پرونده گفت: در بررسی‌های صورت‌گرفته محرز شد که انگیزه پدر خانواده از این جنایت درگیری خانوادگی و عدم کنترل خشونت بوده است. دادستان فردیس نیزگفت: متهم اختلال روانی دارد و با تحریک یک دعانویس دو فرزند خود را به قتل رسانده است.
درحالی‌که تحقیقات درباره این جنایت فجیع ادامه دارد، رسیدگی به پرونده قتل سه عضو یک خانواده در ورامین نیز با دستگیری قاتل وارد مرحله‌ای تازه شد. دادستان عمومی و انقلاب ورامین از دستگیری قاتل خانواده‌ای سه نفره در این شهرستان خبر داد. شش روز پیش خبر مفقودشدن اعضای خانواده‌ای سه‌نفره در ورامین منتشر شد و پلیس خودروی این خانواده را در اطراف روستای «کلاته» ورامین پیدا کرد. پس از آن تحقیقات برای افشای سرنوشت اعضای این خانواده آغاز و در نهایت مشخص شد آن‌ها به قتل رسیده‌اند.

علیرضا شمس، دادستان عمومی و انقلاب ورامین، از دستگیری قاتل خانواده سه‌نفره در این شهرستان خبر داد و افزود: جنازه این سه نفر در یکی از باغات روستا‌های اطراف ورامین کشف شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید