تزریق بوتاکس و ژل درکلینیک پوست و مو "رز"

تزریق بوتاکس و ژل درکلینیک پوست و مو "رز"

خی از افراد برای اینکه به نتایج خوبی دست یابند و بتوانند اثرات تزریق بوتاکس را بیشتر در اختیار داشته باشند هر سه ماه یکبار به طور منظم آن را تزریق خواهند کرد.

کد خبر : ۶۹۵۸۰
بازدید : ۱۰۹۴۲

محتوای این خبر تبلیغاتی است و انتشار آن در وبسایت " فرادید" به منزله تأیید آن نیست

آیا می دانید که انجام خدماتی از جمله تزریق بوتاکس ،لیزر موهای زائد و تزریق ژل در کلینیک پوست ومو رز بصورت کاملا تخصصی انجام می شود؟ این مجموعه با دارا بودن سابقه ای درخشان در ارائه خدماتی منحصربفرد به علاقه مندان توانسته است بهترین و مطلوب ترین نتایج ممکن را در اختیار آن ها قرار دهد.

تزریق بوتاکس و ژلد رکلینیک پوست و مو

تزریق بوتاکس

اگر تازه اولین باری باشد که شما تزریق بوتاکس را انجام می دهید احتمالا با این سوال مواجه شده اید که نتایج حاصل از آن چه مدت طول خواهد کشید؟ بیشتر افراد اثرات حاصل از این تزریق را تنها برای چند ماه مشاهده خواهند کرد. گرچه باید حتما در نظر داشت که کوتاه یا بلند بودن این زمان بسته به عوامل مختلف، متفاوت است.سن افراد، ساختار صورت آن ها، استعمال دخانیات، نوع رژیم غذایی و بخصوص مراقبت هایی که پس از تزریق بوتاکس انجام می شود همگی می توانند بر این امر تاثیر گذارند.

برخی از افراد برای اینکه به نتایج خوبی دست یابند و بتوانند اثرات تزریق بوتاکس را بیشتر در اختیار داشته باشند هر سه ماه یکبار به طور منظم آن را تزریق خواهند کرد. در صورتی که برخی دیگر از علاقه مندان به زیبایی معتقدند که باید عواملی مانند اجتناب از استعمال دخانیات و سایر مراقبت های لازم را به خوبی انجام دهند تا به نتایجی ماندگار دست پیدا کنند.

چگونه می توان از اثرات جانبی تزریق بوتاکس در امان ماند؟

با توجه به اینکه تزریق بوتاکس دارای عوارض جانبی مخصوص به خود می باشد اما این موارد برای هر فرد می تواند به گونه ای متفاوت رخ نمایی کند. در صورتی که برخی از نکات رعایت شود می تواند از اثرات جانبی آن کم کرد و یا جلوگیری نمود.

شاید در اولین مرحله انتخاب یک فرد متخصص جهت انجام تزریق بوتاکس بسیار مهم باشد. در واقع تنها یک پزشک که در این زمینه دارای تجربه و تخصص می باشد برای انجام تزریق مناسب است. اطلاع از اینکه چه مقدار از این ماده باید وارد اندام مورد نظر شود و اینکه دز مجاز برای تزریق چه مقدار می باشد همگی اثرگذار می باشند.

بهتر است که فرد قبل از انجام تزریق بوتاکس تمام مشکلاتی که دارد را با پزشک خود در میان بگذارد.

برخی از افراد از دارو های خاصی استفاده می کنند که به علت ناسازگاری آن ها با بوتاکس ممکن است عوارض جانبی جدی را مشاهده نمایند. برای مثال استفاده از دارو های آرام بخش، ضدحساسیت یا برخی از آنتی بیوتیک ها چنین مواردی را شامل خواهد شد.

فرد باید دقت کند تا تمامی دستور العمل های مورد نیاز برای انجام تزریق بوتاکس را رعایت نماید.

یکی از نکات مهم و قابل توجه اینست که تزریق بوتاکس نباید توسط یک شخص بی مهارت و در منزل انجام شود. در واقع این کار باید حتما در مطب پزشک صورت گیرد تا اگر خطری فرد را تهدید کند تمامی فوریت های لازم برای رفع آن در دسترس باشد.

توجه کنید که برخی از افراد ممکن است نتایج را حتی چند روز بعد از تزریق بوتاکس به طور کامل دریافت و مشاهده نمایند لذا اگر مدت زمان کوتاهی این امر به طول انجامید نباید نگران شد.

تزریق ژل

همانطور که می دانید پیری یک امر بدیهی است که با بالارفتن سن افراد را دربر می گیرد. پس بهتر است قبل از اینکه پیر شوید با تزریق ژل تا حدی جلوی آن را بگیرید. با توجه به اینکه برخی از ارگان های بدن ما رشد سریع تری نسبت به سایر ارگان ها دارند برخی دیگر نیز بیشتر تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرند.

پوست بدن نیز اینگونه است و به راحتی تمامی مضرات یک محیط را دربر خواهد گرفت. در نتیجه ظهور نشانه های پیری در پوست نباید شما را دچار تعجب کند. دکتر دی پترو نوعی متد جوان سازی پوست را با نام "biorejuvenation" معرفی نمود. طی این روش چین و چروک ها و نازیبایی های پوستی برطرف می شود و هیدراتاسیون پوست بیشتر خواهد شد.

تزریق ژل برای چه شرایطی به کار می رود؟

برای پوستهایی که خشکو بدون آب می باشند.

برای پوست هایی که زیبایی و جوانی خود را از دست داده اند.

پوستهای روغنی یاپوستهای خشن با منافذ بزرگ

توانبخشی به پوست پس از عمل جراحی پلاستیک

تجمع زیاد رنگدانه ها در پوست

جهت جلوگیری از پیری پوست

تزریق بوتاکس و ژلد رکلینیک پوست و مو

اصلاح کانتور وحجم لبها با تزریق ژل

امروزه افراد علاوه بر اینکه به رفع چین و چروک های صورت و پوست علاقه زیادی نشان می دهند به میزان زیادی در پی افزایش حجم لب ها و تغییر شکل آن ها به حالتی زیباتر می باشند. با تزریق ژل این ماده به زیر پوست وارد شده و توانایی آن را در جهت حفظ و ایجاد رطوبت افزایش خواهد داد.

در نتیجه پوست کاملا انعطاف پذیر و زیبا خواهد شد و جوانی خود را به دست خواهد آورد. تزریق ژل وضعیت پوست را به خوبی تغییر خواهد داد و این اثربخشی می تواند از هشت ماه تا دو سال با توجه به شرایط فرد ماندگاریداشته باشد.

لیزر مو های زائد

بسیاری از بانوان همیشه با حضور مو های زائد در بدن خود مشکل دارند و حضور آن را ناخوشایند و شرم آور می دانند. اصلاح کردن، انجام اپیلاسیون و بسیاری از شیوه های دیگر همگی به نوعی سخت و وقت گیر می باشند بخصوص اینکه فرد مجددا شاهد حضور مو های زائد خواهد بود. لیزر مو های زائد بدن یکی از بهترین روش هایی است که می تواند اثراتی همیشگی و بلند مدت داشته باشد.

لیزر مو های زائد بدن فولیکول های مو را بصورت مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد. نور لیزر به وسیله رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب شده و با تبدیل انرژی به گرما سبب آسیب رسانی به آن ها و حذف دائمی شان خواهد شد.

این آسیب رسانی به مرور موجب رشد مجدد مو ها شده و در بیشتر موارد آن ها به صورت دائمی از بین می برد. جالب است بدانید که سیستم لیزر مو های زائد به گونه ای می باشد که توانایی از بین بردن و غیرفعال نمودن تعداد زیادی از فولیکول های مو را دارا می باشد.

آیامو هادر لیزر مو های زائد به طور دائم برداشته خواهند شد؟

باید به این موضوع توجه کرد که حذف مو ها در لیزر مو های زائد آن هم برای همیشه تنها با یک جلسه اتفاق نخواهد افتاد و در بیشتر موارد نیاز است که فرد جلسات منظم را حدود شش تا هشت بار ادامه دهد تا بتواند به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کند. منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد نیز مورد اهمیت واقع می شود.

با توجه به اینکه چرخه رشد مو شامل سه گام اصلی می باشد، زمانی می توان آن ها را تحت تاثیر قرار داد که در مرحله رشد قرار دارند تا توسط گرما ریشه کن و نابود شوند. بدین جهت برای آنکه لیزر مو های زائد بتواند بهترین اثربخشی را داشته باشد باید زمانی که مو ها در فاز رشد قرار می گیرند، این کار را انجام داد.

برای اینکه به بهترین نتیجه برسید باید دوره ای را صبر کنید تا بتوانید حذف دائمی مو های زائد را نظاره گر باشید. هر 4 الی 8 هفته باید دوره درمانی تکرار شود و این امر بسته به نوع پوست و جنس مو های فرد تکرار خواهد شد.

کلینیک پوست و مو رز آماده خدمت رسانی به تمامی متقاضیان عزیز در تهران می باشد.

WWW.ROZCLINIC.COM

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید