دو ورزشکار ایرانی در خانه سهمیه المپیک گرفتند!

دو ورزشکار دوومیدانی ایران که فکر می کردند باید برای رسیدن به ورودی المپیک تلاش کنند، با یک تصمیم ناگهان المپیکی شدند.

کد خبر : ۷۰۲۰
بازدید : ۱۱۲۵
دو ورزشکار دوومیدانی ایران که فکر می کردند باید برای رسیدن به ورودی المپیک تلاش کنند، با یک تصمیم ناگهان المپیکی شدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ فدراسیون جهانی دوومیدانی با کاهش رکوردهای ورودی المپیک، دو ورزشکار ایرانی را صاحب سهمیه حضور در المپیک ریو کرد. با کاهش رکورد ورودی رشته پرتاب دیسک، احسان حدادی که روزهای پر فشار تمرینات را در جزیره کیش پشت سر می گذارد و زیر نظر کیم بخونسف روس تمرین می کرد تا هر طور هست، خود را به رکورد ورودی المپیک برساند و حتی گفته بود اگر مشکلی برای خروج از کشور و حضور در شیکاگو پیدا نکند، به یکی از تورنمنت های آمریکایی می رود و آنجا با پرتاب در باد به رکورد ورودی المپیک می رسد، حالا با آرامش بیشتری برای رسیدن به شرایط کسب مدال تلاش می کند. در اعلامیه فدراسیون دوومیدانی آمده است:

حدنصاب های ورودی رقابت های المپیک 2016 ریو در رشته دوومیدانی، احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک و محمدجعفر مرادی در ماراتن، ورودی حضور در این رقابت ها را بدست آوردند.

احسان حدادی با ثبت رکورد 65.22 در مسابقات لوگزامبورگ آلمان جواز حضور در رقابت های المپیک ریور را کسب کرده است.

رکورد ورودی ماده پرتاب دیسک برای حضور در رقابت های المپیک ریو 65 متر است.

محمد جعفر مرادی دیگر ورزشکار ایران هم با ثبت رکورد دوساعت و 17 دقیقه و 41 ثانیه ورودی حضور در رقابت های المپیک را کسب کرده است. رکورد ورودی ماراتن رقابت های المپیک ریو هم دو ساعت و 19 دقیقه است.به این ترتیب، احسان حدادی در پرتاب دیسک، رضا قاسمی و حسن تفتیان در ماده 100 متر، لیلا رجبی در پرتاب وزنه و محمد جعفر مرادی در ماراتن تاکنون موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت های المپیک 2016 ریو شده‌اند.رقابتهای المپیک 2016 ریو از 17 تا 28 شهریور سال آینده به میزبانی ریو دوژانیروی برزیل برگزار خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید