قتل مرد ٣٠ ساله با شلیک ٣ گلوله

پس از بازداشت ضارب مشخص شد وی مردی ٣٠ساله را با شلیک سه گلوله به سینه مجروح کرده که دقایقی بعد خبر رسید وی به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان باخته است.

کد خبر : ۷۰۳۹۹
بازدید : ۱۳۶۱۵
قاتل در خیابان زاهد گیلانی دقایقی پس از ارتکاب جرم دستگیر شد. حدود ساعت ۱۹ روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو در خیابان پیروزی، خیابان زاهد گیلانی مشغول گشتزنی بودند که ناگهان متوجه صدای تیراندازی شدند. ماموران به سرعت به محل تیراندازی که در یک کوچه و در نزدیکی آن‌ها قرار داشت، رفته و مشاهده کردند دو ضارب قصد فرار با موتورسیکلت را دارند که برای بازداشت آن‌ها وارد عمل شدند.
یکی از ضاربان با موتورسیکلت فرار کرد، اما متهم اصلی که با پای پیاده قصد فرار داشت، توسط ماموران زمینگیر و بازداشت شد. پس از بازداشت ضارب مشخص شد وی مردی ٣٠ساله را با شلیک سه گلوله به سینه مجروح کرده که دقایقی بعد خبر رسید وی به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان باخته است.
پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی‌های تخصصی مشخص شد برادر مقتول از چندماه قبل برای خانواده قاتل ایجاد مزاحمت کرده که منجر به درگیری خانوادگی بین آن‌ها شده بود.
مقتول و برادر وی صاحب مغازه قصابی در محل بودند. مقتول و برادر وی در چندماه گذشته چندین‌بار با قاتل درگیر شده و با یکدیگر در یک محله زندگی می‌کردند.
سرهنگ نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری با اعلام این خبر گفت: «در زمان قتل، مقتول در مغازه قصابی بود که قاتل و همدست وی ضمن مراجعه به مقابل مغازه، با مقتول در ابتدا درگیری لفظی پیدا کرده و درنهایت قاتل، با شلیک گلوله مقتول را از پای درآورد.» سرهنگ نادری با بیان این‌که قاتل ۳۹سال سن دارد، از تحویل متهم به اداره دهم آگاهی و تلاش برای بازداشت همدست وی خبر داد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید