ابتکار مادری که از سرطان مرد، ولی نخواست دخترش او را از یاد ببرد

ابتکار مادری که از سرطان مرد، ولی نخواست دخترش او را از یاد ببرد

پنلوپه ترنر فقط ۱۵ ماه داشت که مادرش کریستن هاوکسی در روز کریسمس در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

کد خبر : ۷۰۷۵۰
بازدید : ۱۲۲۷۲
فرادید | یک دختر بچه ۲ ساله اهل لیورپول انگلستان، که مادرش به خاطر سرطان در سن ۲۳ سالگی از دنیا رفت، به لطف یک خرس عروسکی هر روز صدای مادرش را می‌شنود.

پنلوپه ترنر فقط ۱۵ ماه داشت که مادرش کریستن هاوکسی در روز کریسمس در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.
خرس عروسکی، مادرِ دختربچه ۲ ساله

عمۀ متفکر این دختربچه که می‌خواست مطمئن باشد او هرگز مادرش را فراموش نخواهد کرد، یک خرس عروسکی سفارشی با صدای ضبط شدۀ مادر درست کرد که به پنلوپه می‌گوید، چقدر عاشقش است.

حالا هر زمانی که پنلوپه خرس را، که «مامان» صدایش می‌کند، فشار می‌دهد، صدای خندیدین کریستن، بوسه‌هایی که برایش می‌فرستد و جملۀ «عاشقت هستم» را می‌شنود.

آن‌ها همچنین جوراب‌های پنلوپه را در عطر مورد علاقه مادرش غرق کرده‌اند و داخل خرس عروسکی گذاشته‌اند تا دختر کوچک بوی مادرش را هم استشمام کند.
خرس عروسکی، مادرِ دختربچه ۲ ساله

کریستن روز ۲۷ نوامبر به تشخیص پزشکان متوجه شد یک نوع سرطان خون پیشرفته و بدخیم دارد. پیش از این او کبودی‌هایی روی پاهایش دیده بود، اما به آن‌ها بی‌توجهی کرده بود.

بعد از آنکه کبودی‌ها بدتر شد، او به دکتر مراجعه کرد و بلافاصله بعد از آنکه از او آزمایش خون گرفتند، او را در بیمارستان بستری کردند و شیمی‌درمانی آغاز شد.

عمۀ کریستن، کلی باینس، می‌گوید او همیشه نگران بوده که پنلوپه مادرش را فراموش کند و هیچ‌وقت نتواند صدا و خندۀ مادر را بشنود.

او می‌گوید: «ویدیو‌های مختلفی که از کریستن داشتم را کنار هم و داخل خرس عروسکی گذاشتم. یکی از ویدیو‌ها صدا‌ی خنده‌های کریستن است و یکی دیگر وقتی است که «پنلوپه» را صدا می‌کند و بعد می‌گوید عاشقت هستم و او را می‌بوسد.»
خرس عروسکی، مادرِ دختربچه ۲ ساله

«این‌ها چیز‌های کوچکی هستند که، چون می‌توانیم با مادرانمان صحبت کنیم و هر شب قبل از خواب صدایشان کنیم، برایمان بدیهی هستند. با این کار گویی پنلوپه به مادرش نزدیک است و همینطور که بزرگ می‌شود، بخشی از مادرش هم همراه اوست.»

این خانواده، برای حفظ خاطره کریستن و مدت زمان کوتاهی که بیمار بود، ۱۷۰۰۰ پوند جمع‌آوری کرده‌اند که صرف درمان بیماران سرطانی نوجوان خواهد شد.

منبع: دیلی میل
مترجم فرادید: عاطفه رضوان‌نیا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید