پرداخت مهریه با تراول‌های تقلبی

پرداخت مهریه با تراول‌های تقلبی

وقتی آمد ساکی همراهش بود که داخل آن تراول چک‌های زیادی بود. با دیدن تراول‌ها شوکه شدم، همسرم هیچ وقت این همه پول نداشت.

کد خبر : ۷۱۰۸۴
بازدید : ۱۱۵۴۰
پرداخت مهریه با تراول‌های تقلبی
مرد جوان که می‌خواست مهریه همسرش را با تراول‌های جعلی بپردازد با تیزهوشی زن به دام افتاد. ظهر روز چهارشنبه گذشته مأموران گشت کلانتری ۱۶۳ ولنجک در جریان حمل مقدار زیادی پول تقلبی توسط مردی جوان مقابل دادگاه خانواده تهران قرار گرفتند.

مأموران راهی محل شده و در تحقیقات صورت گرفته، زن ۲۷ ساله که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود گفت: به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم تصمیم به طلاق گرفتم. مهریه‌ام را نیز به اجرا گذاشتم. امروز قرار بود همسرم برای پرداخت مهریه معوقه‌ام به دادگاه بیاید. وقتی آمد ساکی همراهش بود که داخل آن تراول چک‌های زیادی بود. با دیدن تراول‌ها شوکه شدم، همسرم هیچ وقت این همه پول نداشت.
از طرفی چرا باید این همه پول را به‌صورت تراول برای من می‌آورد به همین دلیل به او مشکوک شدم و احتمال دادم که تراول‌ها جعلی باشد. مأموران کلانتری به سراغ مرد جوان رفته و با بازرسی ساک دستی او ۳۲۰ قطعه تراول چک ۵۰ هزار تومانی را مشاهده کردند که همگی جعلی بود.

سرهنگ محمد باقر قدم‌زاده، رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک گفت: متهم درتحقیقات اولیه اعتراف کرد که تراول‌های جعلی را از دوستش گرفته است. بدین ترتیب دوست مرد جوان نیز شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید