جک ۳S کراس اوور شهری

جک ۳S کراس اوور شهری

تعداد کلیدها و دکمه‌های به کار رفته در کنسول و داشبورد وسط برای تنظیم سیستم صوتی و تهویه مطبوع مختصر بوده و دسترسی به آن‎ها برای راننده و سرنشین جلو راحت است.

کد خبر : ۷۱۳۰۴
بازدید : ۱۰۸۰۵

جک ۳S کراس اوور شهری

شرکت خودروسازی جک محصولات متنوعی چون: ۴ مدل مختلف سواری که شامل ۶J، ۵J، ۴J و ۶۰A و ۴ مدل مختلف شاسی بلند که شامل ۲S، ۳S، ۵S و ۷S می‎شود علاوه بر این خودروها یک مدل وانت پیکاپ و ۵ مدل ون متفاوت را شامل می‎شود. نسل اول خودرو جک s3 در سال ۲۰۱۴ تولید و عرضه شد و به بازار ایران راه پیدا کرد.

طراحی داخلی

جنس موادبه کار رفته در ساخت کابین،درها،داشبورد و روکش صندلی‎ها خوب است. داشبورد به همراه صفحه نمایشگر ۷ اینچی و دریچه‎های تهویه هوا که پرانتزی شکل هستند به خودروهای آمریکایی شباهت دارد. در کل می‎توان گفت کابین جک s3 طراحی زیبا و جدید دارد اما هیجان نمای بیرونی را ندارد که البته استفاده از ادوات کرومی روی فرمان، داشبورد و روکش درها آن را جبران نموده‎اند.

پنل پشت فرمان از طراحی سیلندری برخوردار است که نشانگرهای سرعت و دور موتور دایره‎ای نبوده و به شکل هفت ضلعی طراحی شده‎اند و بین آن‎ها ۲ بخش قرار دارد که یکی شامل نمایشگر TFT برای گزارش مصرف سوخت، کیلومتر و... می‎شود؛ دیگری اطلاعاتی مانند ایراد در باتری، کاهش فشار روغن، نقص در لنت و... را می‎دهد.

فرمان خودرو سه پر بوده وقسمت پایین آنV شکل است که روکش چرم مصنوعی دارد. فضای پا و سر برای سرنشینان جلو و عقب بسیار مناسب است؛ ولی فضای سرعقب برای سرنشینان بلند قد (با بیش از ۱۸۰ سانتی‎متر قد) به دلیل شیب سقف خودرو در این قسمت کمی مشکل ساز می‎شود. به دلیل عرض کم خودرو ردیف عقب خودرو برای سه نفر بزرگسال فضای راحتی نخواهد داشت. فضای صندوق عقب ۶۰۰ لیتر است و صندلی‌های ردیف دوم قابلیت تا شدن دارند که باعث افزایش این حجم می‎شود.

امکانات وتجهیزات ایمنی

این خودرو موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی چین CNCAP شده است که در بخش تصادف رو به رو ۸۷ درصد، تصادف روبرو با جسم کمارتفاع۷۶ درصد، تصادف از کناره با جسم در حال حرکت از صد در صد و در تست شلاق نمره کامل صد درصد را به دست آورده است.

این خودرو ادعا کرده ۴۶ درصد بدنه از جنس فولاد پیشرفته و ۳۳ درصد آن از جنس فولاد گالوانیزه ساخته شده است.خودرو جک ۳S شش عدد کیسه هوای ایمنی در تیپ‌های فول و دو عدد کیسه هوای ایمنی در تیپ‌های پایه دارد.

امکانات وتجهیزات ایمنی این خودرو شامل: سیستمترمزضدقفل (ABS)، سیستم توزیع نیروی الکتریکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمکی ترمز (BA)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل کشش (TSC)، سیستم کمکی شروع حرکت در سرپایینی (HSA)، سیستم‌های کمکی ترمز (BOS)، قفل ایمنی کودک، کروز کنترل، سیستم ضد سرقت الکترونیکی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی می‌شود.

مهم‌ترین رقیب جک۳S در بازار ایران خودروی چینی ام‌وی‌ام۳۳X است و به تازگی خودروی هایما ۵S با آپشن‎های کامل‎تر از جک ۳S به بازار عرضه می‎شود. کرمان موتور نمایندگی محصولات جک در بازار ایران را برعهده دارد.

باتوجه به اینکه سایت دیواره ما کنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودروی جک s3 به آگهی‎های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید